شمانیوز
شما نیوز

کشف حدود 10 تُن انواع مواد مخدر در هرمزگان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 9 تُن و 380 کیلوگرم انواع موادمخدر در مهرماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، سردار رضا محمدی یگانه در راستای اطلاع‌رسانی و تشریح فعالیتها و اعلام کشفیات موادمخدر در هرمزگان افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری دیگر یگانهای انتظامی استان، با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرحهای متعدد پاکسازی نقاط آلوده، اشرافیت اطلاعاتی و کنترل محورهای فرعی و اصلی استان در مهرماه سال جاری موفق شدند 23 باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و متلاشی و 10 قبضه سلاح کشف کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی در یک ماه گذشته 334 نفر توزیع‌کننده، حمل‌کننده، خرده‌فروش، نگهدارنده و قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و ضمن توقیف 88 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق مواد، 9 تن و 380 کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

وی عمده کشفیات موادمخدر در مهرماه سال جاری را از نوع تریاک و حشیش عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد 309 پرونده قضایی تشکیل و متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied