شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش سریال دردسرهای عظیم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و با بازی مهدی هاشمی از شنبه 25 مرداد هر شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از شنبه، 25 مرداد ماه در این شبکه آغاز می‌شود و پخش آن هر روز به جز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت 20 و 45 دقیقه ادامه می‌یابد.

مراسم رونمایی از این مجموعه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، معاون اجتماعی ناجا، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شبکه سه سیما و جمعی از هنرمندان تلویزیون برگزار شد و مهدی هاشمی بازیگر این مجموعه تلویزیونی تاکید کرد این سریال نسبت به دو مجموعه قبلی‌اش جذاب‌تر است.

مهدی هاشمی و جواد عزتی

در خلاصه داستان سریال آمده است: «عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند‌، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.»

مهدی هاشمی‌، جواد عزتی‌، مهران رجبی‌، امیرغفارمنش‌، اشکان اشتیاق‌، بهشاد شریفیان‌، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی‌، مریم سعادت،‌ الناز حبیبی‌، زهره فکور صبور‌، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سریال «دردسرهای عظیم» که نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی برعهده داشته است دارای 26 قسمت است انتقال پیام‌های اجتماعی و اخلاقی جزو اهداف آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied