شمانیوز
شما نیوز

استخدام صندوق تامین خسارتهای بدنی سال94

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): صندوق تامین خسارتهای بدنی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط مرد را با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش در شهرهای تهران ،تبریز،اصفهان ،شیراز ،اهواز،ساری ،کرمانشاه ،مشهد،قزوین وکرمان به صورت قراردادی جذب نماید .

صندوق تامین خسارتهای بدنی در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط مرد را با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش در شهرهای تهران ،تبریز،اصفهان ،شیراز ،اهواز،ساری ،کرمانشاه ،مشهد،قزوین وکرمان به صورت قراردادی جذب نماید .

الف- شرایط عمومی -داشتن تابعیت ایران -تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی -عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر -نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر -داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند. -داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

- داشتن حداکثر سن متقاضیان ۳۲ سال تمام (متولدین ۱۳۶۲/۲/۱ به بعد) برای مقطع کارشناسی ارشد و حداکثر سن متقاضیان ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی (متولدین ۱۳۶۴/۲/۱ به بعد)

تبصره ۱: مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود . تبصره ۲: حداکثر سن داوطلبان همکاری از خانواده های شهدا ، جانبازان ، آزادگان ،ومفقودالاثرها ( همسر، فرزندان ، برادر ، خواهر)در صورت ارائه گواهی معتبر از سوی مراجع ذیصلاح تا پنج سال افزایش می یابد. تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان، آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.

ب - شرایط اختصاصی ۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد با حداقل معدل ۱۵ از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. تبصره : تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان آزمون می بایست قبل از آخرین روز مهلت ثبت نام باشد . ۲- دارندگان حداقل ۳ سال سابقه کار مفید و مرتبط، با تأیید سازمان تأمین اجتماعی (سابقه بیمهای) دارای اولویت میباشد. ۳- جذب صرفاً از نیروهای بومی صورت خواهد پذیرفت.

نحوه ثبت نام وپرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۱/۳۰ لغایت یکشنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۶ در آدرس www.irc.ac.ir صورت خواهد گرفت. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت پژوهشکده بیمه به نشانی www.irc.ac.ir مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ ریال به حساب شماره ۲۱۷۸۹۵۹۰۰۱۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه شهیدتهرانی مقدم در وجه پژوهشکده بیمه، اسکن فیش مربوطه را در سایت ثبت نام الصاق ونسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.(اصل فیش واریزی در روز آزمون از داوطلبان مطالبه خواهد شد) لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. -متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. -به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

داوطلب در زمان مصاحبه می بایست اصل مدارک ذیل را به همراه داشته و تصویر آن را ارائه نماید: -کارت ملی - آخرین مدرک تحصیلی مندرج در آگهی - شناسنامه - کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم - مدارک دال بر ایثارگری - مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی) - مدارک دال بر بومی بودن *تبصره: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد. تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان ، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز یک شنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۱۳ الی سه شنبه ۱۳۹۴/۲/۱۵ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت پژوهشکده به نشانی www.irc.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۴/۲/۱۵ در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون بررسی خواهد شد. *به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد. مواد آزمون عبارتند از: الف- مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود: (ICDL) - 1 فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه - ۲ ریاضی و آمار مقدماتی - ۳ زبان و ادبیات فارسی - ۴ معارف اسلامی - ۵ زبان انگلیسی عمومی - ۶ اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی - ۷ هوش و توانمندیهای عمومی -آزمون به صورت چهار گزینه های و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

برای دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی صندوق تامین خسارتهای بدنی اینجا کلیک کنید

- پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی و زیدی) و اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد

الف- مواد آزمون اختصاصی به شرح زیر تعیین میشود:

نحوه اعلام نتیجه

الف) مراحل استخدام گزینش علمی(انتخاب سه برابر) از بین دارندگان نمرات برتر: انتخاب افراد بر اساس مجموع نمره فضلی آنان (با وزن چهل درصد ( ۴۰ %) برای حیطه عمومی و شصت درصد( ۶۰ %) برای حیطه تخصصی با در نظر گرفتن موارد ذیل به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل و محل مورد تقاضا صورت می پذیرد. ب) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر) پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد اصلی به گزینش براساس مجموع نمره فضلی آنان با وزن هفتاد درصد ( ۷۰ %) برای امتحان مشترک فراگیر و سی درصد( ۳۰ %) رای مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش به ترتیب نمره فضلی خواهد بود.

تذکرات ۱- چنانچه در هر مرحله از بررسی مشخص شود متقاضی اطلاعات اشتباه به ارائه نموده است متخلف محسوب شده و از جذب و اشتغال وی جلوگیری به عمل خواهد آمد. ۲- در صورت پذیرفته شدن نهایی، در مورد صحت کلیه مدارک ارسالی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد. ۳- هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد. ۴- ثبت نام و شرکت در آزمون و طی کلیه مراحل اعلام شده هیچگونه تعهد استخدامی با فرد ایجاد نمی نماید صندوق تامین خسارت بدنی و در بکارگیری نهایی افراد مختار است. ۵- ثبت نام صرفاً از طریق سایت اینترنتی صورت می پذیرد و داوطلب لازم است از هرگونه مراجعه حضوری به صندوق تامین خسارت بدنی یا ارسال درخواست خود از طریق پست خودداری نمایند. ۶- نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرسwww.irc.ac.ir اطلاع رسانی میشود ۷- عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی. ۸- نداشتن تعهد انجام کار درسایر سازمانها ، موسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی . ۹- متقاضیان کارشناس حقوقی نباید پروانه وکالت، کارشناس رسمی و هیچ گونه تعهد خدمتی داشته باشند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied