شمانیوز
شما نیوز

روز انتخابات، یک عید ملی در کشور است

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: انتخابات پیش رو یک عید ملی برای مردم در جهت اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: انتخابات پیش رو یک عید ملی برای مردم در جهت اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بنا بر گفته مقام معظم رهبری، کشور پیش از سال جدید، نیز دو عید پیش رو دارد که یکی 22 بهمن و دیگری انتخابات است. این فرموده رهبر معظم انقلاب به دلیل نقش برجسته انتخابات است که بر کارکردهای درونی نظام و همچنین در بیرون از کشور و روابط خارجی و بین‌المللی ایران تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

وی افزود: حضور مردم به منظور پایداری بر ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، مهم‌ترین عنصر و شاخص در انتخابات است که مردم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به این‌که انتخابات کارکردهای درونی و بیرونی بسیاری درپی دارد، این موضوع مهم می‌تواند آسیب‌ها و تهدیداتی را نیز به‌دنبال داشته باشد. با این وجود مردم کشور همیشه بصیرت و بینش کافی داشته‌اند و تاکنون انتخابات نه تنها موجب آسیب و تهدید نشده، بلکه این مسائل را نیز از کشور دور کرده است.

وی ادامه داد: کمتر از 24 ساعت به شروع انتخابات باقی مانده است؛ امروز یک روز آرام است برای این‌که مردم فردا بتوانند با ملاک‌های خود و شاخص‌های تعیین یک نماینده، بررسی و ارزیابی کنند و انتخابی اصلح داشته باشند.

بلک عنوان کرد: در انتخابات پیش رو باید آن‌چه که در حیطه وظایف دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است را مدنظر داشت و مصادیقی که نمایندگان با آن خود را برای خدمت آماده کرده‌اند، ارزیابی شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: رسانه‌ها و همچنین محافلی که خود کاندیداها برگزار و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند، به طور طبیعی مجال مناسبی بوده تا بتوان این موارد را مدنظر قرار داد.

وی اظهار کرد: تدوین برنامه ششم توسعه، از مهم‌ترین کارهای مجلس شورای اسلامی است؛ این موضوع بسیار مهم است و افرادی که به عنوان نماینده مجلس دهم انتخاب می‌شوند باید صلاحیت کافی و لازم را برای بهترین برنامه‌ریزی و قانون‌گذاری در کشور داشته باشند.

بلک بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری نیز حساسیت‌های آشکاری دارد که قطعا باید موازین و ملاک‌ها مدنظر قرار گرفته شوند.

وی عنوان کرد: در چنین برهه‌های سرنوشت‌سازی، درس‌های بسیاری از حضور پرمعنای مردم گرفته‌ایم و امیدوار هستیم همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، این انتخابات یک عید ملی برای همه مردم در جهت اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied