شمانیوز
شما نیوز

بازگشت مجروحان حادثه تروریستی سامرا

شبکه مردمی اطلاع رسانی (شمانیوز): مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: مجروحان حادثه تروریستی سامرا درصورت انجام کارهای حقوقی لازم تا دو ساعت دیگر عازم کشور می‌شوند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی (شمانیوز)، مسعود اخوان گفت: قرار است ان‌شاءالله تا دو ساعت دیگر مجروحان از کاظمین حرکت کنند و به کشور وارد شوند.

وی ادامه داد: از صبح امروز قرار بود مجروحان از کاظمین حرکت و به ایران منتقل شوند که به دلیل از بین رفتن گذرنامه‌های این افراد در آن حادثه باید کارهای حقوقی آن انجام شود.

اخوان تصریح کرد: پس از اینکه کارهای قانونی انتقال شهدا نیز انجام شود پیکر شهدا ظرف چند روز آینده به کشور منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز ۵ نفر از مجروحان که ۳نفر در بیمارستان بستری بودند و دو نفر هم از مجروحان سرپایی بودند به کشور باز می‌گردند آن‌ها تا ساعاتی دیگر از مرز زمینی مهران به کشور وارد می‌شوند و احتمالا در بیمارستانی در ایلام یا در شهر دیگری بستری می‌شوند.

اخوان تصریح کرد: بقیه‌ زائران و مجروحان که سرپایی درمان شدند، با توجه به پایان سفرشان، امروز از راه زمینی مرز مهران به ایران بازگردانده می‌شوند.

وی همچنین در خصوص تعلیق پروازها به عراق گفت: ممکن است گاهی اوقات به‌دلیل بدی آب و هوا و افزایش گرد و غبار پروازهایی به کشور بازگردد اما در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام پروازها انجام می‌شود.

به گزارش افکارنیوز، عصر روز گذشته اتوبوس کاروان زائران استان گلستان در سه راهی شهر سامرا به بلد در یک عملیات تروریستی دچار سانحه شد که در این حادثه ۴ نفر از هموطنانمان شهید و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied