شمانیوز
شما نیوز

دستگیری ارابه‌رانان هوس

شما نیوز:دو پسر شیطان صفت که با فریب دختران جوان و دادن پیشنهاد دوستی، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، دستگیر شدند.  

سوم دي سال گذشته زن جواني به كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي پايتخت گفت كه دو پسر جوان با يك خودروي پژو ۴۰۵ در حالي كه قصد تعرض به او را داشتند، طلاهاي او را سرقت كرده و از محل گريخته‌اند. زن جوان در توضيح حادثه گفت: دو روز قبل در مسير رفتن به مدرسه بودم كه يك ماكسيماي سفيد رنگ جلوي پايم توقف كرد. دو پسر جوان كه سوار ماكسيما بودند شروع به حرف زدن با من كردند و يكي از آنها كه خودش را سياوش معرفي كرد، شماره تماسش را به من داد و گفت كه مي‌خواهد با من دوست شود. بعد از من خواست من هم شماره‌ام را به او بدهم كه قبول كردم و شماره تماسم را به او دادم. همان شب پسر جواني با تلفن همراهم تماس گرفت و خودش را كامران معرفي كرد و گفت مي‌خواهد مرا در خيابان ملاقات كند.

وقتي فرداي آن روز به محل قرارمان در خيابان نيروي هوايي رفتم فهميدم كامران همان پسر ماكسيما سواري است كه خودش را سياوش معرفي كرده بود. او و دوستش اين بار سوار بر يك پژو ۴۰۵ نقره‌اي با شيشه‌هاي دودي كه يك نشان خارجي Nike روي شيشه عقبش بود، سر قرار آمده بود. وقتي سوار ماشين شدم، كامران راننده پژو را امير و پسرعمه خودش معرفي كرد. چند دقيقه‌اي نگذشته بود كه امير به سمت تهرانپارس و از آنجا به سمت لشگرك تغيير مسير داد، وقتي مي‌خواستم به امير بگويم به سمت شهر بر گردد كامران به من حمله كرد و قصد داشت با تهديد به من تعرض كند كه برابر او مقاومت كردم.

ناگهان ماشين حاشيه جاده خاكي ايستاد و امير به طرف من آمد و گوشي تلفن همراه و طلا هايم را سرقت كرد. آنها سرانجام مرا در منطقه كيانشهر از ماشين پياده كردند. وقتي خواستم شماره پلاك پژو را بردارم متوجه شدم روي آن را پوشانده‌اند. با توجه به اظهارات شاكي، كارآگاهان با چهره‌نگاري موفق به شناسايي محمد ـ ۲۷ ساله يكي از مجرمان سابقه‌دار شدند. بررسي‌هاي بيشتر مأموران نشان داد او خودروي ۴۰۵ نقره‌اي را فروخته و يك پژو پرشياي سفيد رنگ خريده است.

تحقيقات براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه زن جواني در شكايت مشابهي به كارآگاهان گفت كه از سوي دو سرنشين يك پرشياي سفيد رنگ مورد آزار و اذيت گرفته است. زن جوان بلافاصله محمد را به عنوان راننده پرشيا شناسايي كرد و زماني كه تصاوير چهره نگاري شده كامران نيز در برابرش قرار گرفت، او را نيز به عنوان همدست محمد معرفي كرد.

او گفت: اين دو نفر با تهديد چاقو و گاز اشك‌آور مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند و پس از سرقت طلا‌ها و گوشي تلفن همراهم مرا در جاده تلو رها كردند كه به كمك يك زن و شوهر خودم را به كلانتري رساندم. سرانجام پس از گذشت هفت ماه، كارآگاهان ساعت ۷ صبح بيست و چهارم مرداد امسال محمد را دستگير كردند. متهم ضمن اعتراف به زورگيري‌هاي همراه با آزار و اذيت همدست خود به نام كامران ـ ۲۴ ساله را هم معرفي كرد و به كارآگاهان گفت: كامران شب‌ها به خانه دوستانش مي‌رود و جاي مشخصي ندارد.

بااعترافات محمد، كارآگاهان كامران را نيز دستگير كردند. رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با تأكيد براينكه هويت شكات در تمام پرونده‌ها با موضوع پرونده اخير كاملاً محرمانه است، گفت: شاكيان احتمالي اين پرونده مي‌توانند در صورت شناسايي متهمان بدون داشتن هرگونه نگراني و ضمن اعتماد كامل به مجموعه پليس آگاهي، به اداره شانزدهم مراجعه كنند. سرهنگ محمديان در ادامه از انتشار بدون پوشش تصاوير متهمان اين پرونده خبر داد و گفت: هر دو متهم با قرار بازداشت موقت در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied