شمانیوز
شما نیوز

نوسازی و اصلاح آسفالت خیابان‌های تبریز

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):شهردار کلانشهر تبریز اجرای طرح های نوسازی و اصلاح آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر تبریز را مهمترین اولویت شهرداری تبریز دانست.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،به نقل از خبرگزاری مهر: علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای طرح آسفالت در خیابان ها و معابر تبریز برای رضایت عموم مناطق 10 گانه شهرداری با همکاری سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی با بسیج شبانه روزی امکانات و تجهیزات اجرا می شود .

وی افزود: در حال حاضر بخش عمده اي از خيابان ها و معابر اصلي و مركزي شهر و نيز محلات و خيابان هاي فرعي تحت پوشش طرح نوسازي و اصلاح آسفالت قرار گرفته اند و اجراي اين طرح به تناوب در ديگر مسيرها ، خيابان ها ، معابر و محلات شهر تبريز ادامه دارد.

شهردار کلانشهر تبريز ادامه داد: اجراي اين طرح در راستاي توزيع عادلانه خدمات و نيز گسترش خدمات محله هاي و شهروندي به شهروندان است و شهروندان تبريزي شايسته بهترين و مناسب ترين خدمات و رفاه اجتماعي هستند و بر همين اساس شهرداري تبريز وجهه همت خود را تحقق اين آرمان مديريتي قرار داده است.

علیرضا نوین در پایان گفت: فصل تابستان يكي از مهم ترين فصول مسافر پذيري در تبريز است و در این راستا مجموعه شهرداري و مناطق تمام تلاش خود را براي آماده سازي شهر به منظور استقبال شايسته از ميهمانان ورودي به تبريز به كار خواهد بست چرا كه اجراي طرح اصلاح و نوسازي آسفالت معابر و خيابان هاي شهر يكي از اصلي ترين برنامه هاي شهرداري در حوزه گردشگري به شمار مي رود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied