شمانیوز
شما نیوز

تجاوز مربی سالخورده به دختر 12 ساله در زمین تنیس + تصاویر

یک مربی تنیس 71 ساله استرالیایی که شاگرد نوجوان خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد توسط پلیس سیدنی دستگیر شد.

تجاوز مربی سالخورده به دختر 12 ساله در زمین تنیس + تصاویر

یک مربی تنیس 71 ساله استرالیایی که شاگرد نوجوان خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می داد توسط پلیس سیدنی دستگیر شد.

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ناین‌نیوز، چندی پیش یک دختر نوجوان با مرکز پلیس سیدنی استرالیا تماس گرفت و از اذیت و آزار جنسی یکی از دوستانش توسط مربی سالخورده با نام "ریموند یونان" خبر داد. پس از تماس این دختر، ماموران وابسته به پلیس کودک آزاری و جرائم جنسی NSW(ایالت نیو ساوت ولز)به زمین تنیس "لیندفیلد" رفتند و به گفت‌وگو با ورزشکار 12 ساله (با نام مستعار هانا) و مربی تنیس او پرداختند.

"هانا" که هنگام صحبت با ماموران از گفتن حقیقت طفره می رفت وقتی فهمید پلیس از ماجرای دست درازی "ریموند" با خبر است تصمیم گرفت از اعمال کثیف مربی اش پرده بردارد.

 

7e6e5fe2-ed63-412b-9c68-90fdd484293d

 

"هانا" به ماموران گفت: دو سال است که شاگرد "ریموند" هستم و او به من تنیس آموزش می دهد همه چیز طبق روال معمول پیش می رفت تا اینکه از ماه ژوییه سفرهای من برای حضور در تورنمنت‌های تنیس آغاز شد و  تا چندی پیش نیز ادامه داشت. در طول این سفرها مربی ام مرا همراهی و برای حضور در مسابقات آماده ام می کرد. اما در طول تمرینها متوجه رفتارهای عجیب "ریموند" شدم. او از هر فرصتی استفاده می کرد تا به من نزدیک شده و بدنم را لمس کند. متاسفانه در طول این سفرها بارها توسط این مرد شیطان صفت مورد اذیت و آزار قرار گرفتم اما هیچ وقت جرات نداشتم ماجرا را برای کسی بازگو کنم تا اینکه یکی از دوستانم به صورت تصادفی متوجه حرکات غیراخلاقی "ریموند" شده و با پلیس تماس گرفت.

با اظهارات این دختر نوجوان، ماموران بلافاصله مربی سالخورده را دستگیر کردند و تحت بازجویی قرار دادند. "ریموند" در بازجویی ها خود را بی گناه خواند و مدعی شد تمامی این اتهامات ناشی از تفکرات بی پایه و اساس دخترانه است. ماموران اما در گام بعدی به بررسی دوربینهای مداربسته ورزشگاه و زمین تنیس پرداختند و پس از بازبینی چند فیلم موفق به کشف تصاویری از کودک آزاری مربی تنیس شدند.

 

82ae2879-c8b7-47ec-a79f-d43a7ff5083e

 

به گزارش شمانیوز،  قرار است"ریموند" به اتهام 17 فقره آزار جنسی به زودی در دادگاه سیدنی محاکمه شود.

به گفته پلیس، به احتمال زیاد این پرونده قربانیان بیشتری داشته باشد بنابراین هر کودک و نوجوانی که توسط این مربی تنیس مورد اذیت و آزار قرار گرفته باشد می تواند با پلیس تماس بگیرد و مطمئن باشد که اطلاعات شخصی آنها محفوظ خواهد ماند.

مترجم:مریم حسینی

 

https://www.9news.com.au/national/sydney-tennis-coach-charged-over-sexual-abuse-of-12-year-old-girl/4d92db3b-61e2-4180-8904-826dc00e3545

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اقاجانی

    اعدامش کنند تا ریشه این کسافتااز بین بروند باتشکر