شمانیوز
شما نیوز

افزایش قیمت دلار امروز 27 اسفند

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی بار دیگر با افزایش مواجه شد.

افزایش قیمت دلار امروز 27 اسفند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین :  امروز هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد که در قیاس با روز گذشته افزایشی نزدیک به صد تومان رانشان می دهد. قیمت دلار دیورز با رشدی قابل توجه، نزدیک به ۸۵۰ تومان در بازار روبرو شد.

 

دلار

 

هر چند قیمت دلار برای دومین روز متوالی در این محدوده باقی مانده است با این حال همچنان نرخ خرید دلار از مردم فاصله ای ۸۵۰ تومانی با نرخ فروش دلار در صرافی های بانکی دارد. هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به نرخ ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می شود.دلار با رشد صد تومانی قیمت , عبور از سد مقاومتی تعریف شده را رقم زد و به مرز روانی ۱۶ هزار تومان یک گام دیگر نزدیک شد. 

 در شرایط عادی قیمت خرید و فروش دلار در صرافی های بانکی تنها صد تومان بود اما در حال حاضر برای اولین با این فاصله به ۸۵۰ تومان رسیده است. قیمت هر یورو نیز ۱۷ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است که در قیاس با روز گذشته افزایش صد تومانی را نشان می دهد. صرافان بانکی هر یورو را به قیمت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان از مردم خریداری می کنند.

افزایش نرخ ارز در حالی رخ داده است که مشتریان اسکناس ارزی به کف رسیده و تقاضا برای خرید ارز به دلیل کنسل شدن سفرهای خارجی در پایین ترین حد ممکن در آستانه سال جدید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied