شمانیوز
شما نیوز

سرقت دوربین‌های مداربسته برای تامین هزینه موادمخدر

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری سارق دوربین های مدار بسته با ۶۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم با سرقت دوربین های مداربسته هزینه مصرف مواد مخدرش را تامین می کرد.

سرقت دوربین‌های مداربسته برای تامین هزینه موادمخدر

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا: سرهنگ "ضرغام آذین" در این باره گفت: روز گذشته شهروندی به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس مراجعه و از سرقت دوربین مدار بسته منزل مسکونی‌اش که خارج از خانه‌اش نصب بوده شکایت کرد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع توسط تیم‌عملیات کلانتری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی دی وی آر دوربین مداربسته مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو سوناتا آلبالویی رنگ سرقت را انجام داده است.

کلانتر محله شهرک قدس تصریح کرد: با به دست آمدن پلاک خودرو، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی، مالک خودرو زن ۳۰ ساله ای ساکن تهران به کلانتری احضار شد.

وی ادامه داد: مالک خودرو در اظهارات خود مدعی شد که برای تعویض فیلتر و روغن، خودرو را در اختیار نامزدش قرار داده و از سرقت دوربین مداربسته بی اطلاع است.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: با شناسایی محل سکونت متهم روز گذشته ماموران کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند متهم اصلی پرونده را در مخفیگاهش در محله پونک دستگیر و در بازرسی از آن مکان خودروی سوناتا آلبالویی را در پارکینگ محل سکونتش کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو هفت دستگاه دوربین مداربسته کشف شد، اظهار داشت: متهم در زمان دستگیری به سرقت دوربین‌های مداربسته معترف و پس از انتقال به کلانتری به ۶۰ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اقرار کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی سوابق وی مشخص شد، متهم چندین مرحله به علت نگهداری و حمل موادمخدر دستگیر شده است، ابراز داشت: متهم ۳۰ ساله و دارای دو فقره سابقه حمل و نگهداری موادمخدر است و چهار ماه در حبس بود و یک ماهی از آزادی وی از زندان می‌گذرد.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: بنابه اظهارات متهم، وی به دلیل طرد شدن از خانه برای تامین هزینه موادمخدر مصرفی خود این دوربین‌ها را سرقت و پس از درج آگهی فروش در سایت‌های کالای دست دوم اقدام به فروش اموال سرقتی می‌کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied