شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 12 خرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی ، خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 12 خرداد

دیگر هر نوزادی که به‌دنیا می‌آید، یارانه نمی‌گیرد

دیشب هیات دولت تصمیم گرفته از این پس‌ هر نوزادی که به‌دنیا می‌آید به این‌‌شرط‌ یارانه می‌گیرد که وزارت‌ کا و رفاه تایید کند و سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها هم تشیخص دهد منابع مالی کافی برای پراخت یارانه هست. دولت هم‌چنین تصویب کرده وزارت کار هرچه زودتر سه دهک درآمدی بالای کشور را که هنوز یارانه می‌گیرند، شناسایی کند و سازمان هدفمندی یارانه‌ها یارانه‌شان را قطع کند. پیش از این با تولد هر فرزند در خانوارهایی که یارانه می‌گرفتند، یارانه نقدی او بدون هیچ شرطی برای وی واریز می‌شد./ ایرنا

z1og_fefdjnd3y7qv

شرایط فروش ایران خودرو تغییر کرد

ایران خودرو در بخشنامه‌ای جدید، محرومیت ۲ ساله برخی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو را لغو کرد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

نماینده قم: ۲۳۰ نفر در حوادث آبان‌ماه ۹۸ کشته شدند

مجتبی ذوالنور، نماینده مجلس منتخب قم در مجلس یازدهم و رئیس کمیسیون امنیت‌ملی در مجلس دهم، گفته در اعتراض‌های آبان پارسال بابت گران‌شدن بنزین، «۲۳۰نفر کشته‌شده‌ا‌ند و هفت‌هزارنفر زخمی‌شده‌اند که پنج‌هزارنفرشان مامور بوده‌اند.این نماینده اصول‌گرای مجلس گفته: «۲۲درصد از کشته‌شدگان سابقه‌دارند. هفت‌درصدشان در درگیری مسلحانه، ۱۶درصدشان در حمله به مرکز‌های پلیس، ۲۶درصد‌شان هم که از معارضان نبودند و به‌صورت نامعلوم کشته شده‌اند و ۳۱ درصد به مرکز‌های عمومی حمله کردند و جان باختند.»ذوالنور افزوده در این اعتراض‌ها، «۴۹۷ مرکز دولتی؛ ۴۲۲ خودروی مردم، ۲۳۰ خودروی دولتی یا بخش عمومی و ۵۶۹ خودرو ماموران خراب‌شده یا به آتش کشیده‌شده‌اند.» پربشب هم وزیر کشور در تلویزیون تلویحا مدعی شد ۲۲۵نفر در اعتراض‌های آبان پارسال کشته‌شده‌اند.

z1og_fefdjnd3y7qv

اطلاعیه جدید ستاد خبری سهام عدالت

تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می‌توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی مطلع شوند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

ماموریت شورای عالی سیاستگذاری و عارف به پایان رسید؟

دبیرکل حزب اراده ملت، گفت: مأموریت شورایعالی پیش از این به پایان رسیده بود، اما گفتند به این دلیل که شاید بحث پارلمان اصلاحات یا مجمع عالی اصلاحات به انتخابات مجلس نرسد، شورایعالی کماکان به کار خود ادامه دهد.احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت و رییس دوره‌ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در تشریح نشست روز یکشنبه شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب، گفت: بعد از حدود چهار ماه که به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری جلسات به صورت حضوری وجود نداشت، این نخستین جلسه بود که همزمان با شروع ریاست دوره‌ای حزب اراده ملت ایران با رعایت مسائل ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.وی ادامه داد: در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین دکتر راه‌چمنی که یکی از اعضای جلسه ما بود و به دلیل بیماری کرونا درگذشت، بعد از مرور اخبار و بررسی مسائل روز، صحبت‌ها و پیشنهاد‌های اعضای شورا جمع‌آوری شد.حکیمی‌پور در ادامه ابراز داشت: از مجموع ۳۰ تشکل عضو شورای هماهنگی اصلاحات، نمایندگان ۲۲ حزب حزب در جلسه حضور داشتند و پیشنهاد‌هایی از سوی حاضران ارائه شد که نخست تحلیل آخرین شرایط کشور به ویژه قبل و بعد از انتخابات بود، سپس در میان پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضا، مساله دیگر بحث آسیب‌شناسی درونی جریان اصلاحات و رسیدن به یک سازوکار مطمئن، اجماع‌ساز و به‌روز در پیشنهاد‌ها بود، همچنین موضوع دیگر این بود که شورایعالی اصلاح‌طلبان چه سرانجامی خواهد داشت و پیشنهاد شد که در مورد آینده آن یک جلسه برای نقد و بررسی داشته باشیم.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

قیمت جدید ۸ محصول ایران خودرو اعلام شد

‌در راستای تعیین نرخ جدید محصولات شرکت‌های خودروساز از سوی شورای رقابت، این شورا نرخ جدید ۸ محصول ایران خودرو را ابلاغ کرد. بر این اساس نرخ دنا ۸۲ میلیون تومان و هایما S۵ معادل ۲۲۳ میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک ۱۰۵ میلیون تومان تعیین شده است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

تکذیب خبر فشار واعظی برای استعفای نمکی

ربیعی گفت: خبر پیرامون فشار آقای واعظی برای استعفای نمکی را تکذیب می‌کنم و مطمئن هستم اقای واعظی جز نظرات رئیس جمهور چیزی را بیان نمی‌کند.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

اطلاعیه شماره ۳ ستاد خبری سهام عدالت

تمام دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی مطلع شوند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

محسن اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قالیباف می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی نخستین حکم انتصاب محمدباقر قالیباف، رییس جدید مجلس شورای اسلامی برای محسن اسماعیلی، عضو مجلس خبرگان و عضو حقوقدان پیشین شورای نگهبان در سه دوره متوالی صادر خواهد شد.

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

به دنبال تعیین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا بر اساس دستورالعمل مصوب شورای رقابت، قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو با افزایش ۴ تا ۴۸ درصدی که روز گذشته از سوی شورا به این خودروساز ابلاغ شد، تعیین شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 

 
جلیلی به قالیباف نامه نوشت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رئیس مجلس تصریح کرد: قانون­گذاری، نظارت، تحقیق و تفحص و ... زمانی ارزش خود را پیدا می‌­نمایند که منجر به نتیجه‌­ای ملموس شود؛ طوری که مردم شیرینی آن را عملا بچشند. سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملّی در نامه‌ای به محمّدباقر قالیباف، رئیس مجلس با آرزوی موفقیت برای او و همکارانش، نکاتی را برای به سرانجام رساندن هرچه بهتر مأموریت‌های مجلس یازدهم، مطرح کرد.

z1og_fefdjnd3y7qv

روش محاسبه ارزش سهام عدالت + فرمول

سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند درباره فروش ۳۰ درصد از سهام خود تصمیم‌گیری کنند؛ این ۳۰ درصد چگونه محاسبه می‌شود؟

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

سینماها، استخر‌ها و تالار‌های پذیرایی همچنان بسته می‌ماند

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و فعالیت اصناف اظهار داشت: طبق آخرین مصوبات در ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت فعالیت پاساژ‌ها و مجتمع‌ها که تا ساعت ۱۸ بود برداشته شد و این اماکن نیز مانند سایر اصناف روال عادی فعالیت خود را تا ساعت ۲۲ ادامه خواهند داد. سینماها، سالن‌های تئاتر، تالار‌های پذیرایی، مراکز ورزشی سربسته و تجمعی همچون بسکتبال، سونا و استخر و ورزش‌های لمسی همچون کشتی و تکواندو اجازه فعالیت ندارند. /فارس

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

بانک‌ها سهام عدالت را چقدر می‌خرند؟

در حالی که بیشتر کارشناسان و مسئولان بورس تاکید دارند سهام عدالت ارزنده است و نباید در فروش آن عجله کرد، برخی مردم که برای فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود مراجعه کرده‌اند، بانک‌ها گفته‌اند ارزش فروش سهام عدالت آنها فقط ۴۵۰ هزار تومان است.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

کدام نام‌ها در سال ۹۸ بیشترین فراوانی را داشته است؟

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: «امیرعلی» و «فاطمه» فراوان‌ترین نام انتخابی خانواده‌های ایرانی است که برای نوزادان خود از ابتدای فروردین تا پایان سال ۹۸ انتخاب کرده‌اند. نام‌های انتخاب شده برای پسران با بیشترین فراوانی در سال ۹۸به ترتیب: امیرعلی، محمد، علی، امیرحسین، حسین، ابوالفضل، امیرعباس، سامیار، آراد و آریا بود. نام‌های انتخاب شده برای دختران با بیشترین فراوانی به ترتیب: فاطمه، زهرا، حلما، زینب، آوا، مرسانا، یسنا، نازنین زهرا، فاطمه زهرا و باران بود. / ایرنا

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

سایپا ساینا S معرفی شد + عکس

اواخر سال گذشته گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی خود برای گسترش سبد فروش و عرضه محصولات جدید خبر داد و از بین خودروهای عرضه شده در سال جدید، نسخه های بروزرسانی شده از برندهای فعال بازار هم به چشم می خورد که نمونه آن می تواند خودروی سایپا ساینا با چهره بهبود یافته و امکانات بیشتر باشد و حالا با اتمام توسعه و رسیدن به نسخه نهایی، این احتمال وجود دارد که در سال جاری شاهد عرضه این محصول به مشتریان باشیم.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

اساسنامه فدراسیون فوتبال با دلالی تهیه شده است

محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال و ایرادات فیفا به این اساسنامه که با تکذیب فدراسیون همراه بود، گفت: ما تکذیب را خوب یاد گرفته ایم! این واقعیت دارد. همین امروز که با شما صحبت می‌کنم در فدراسیون جلسه‌ای برای تغییر مجدد اساسنامه برگزار شده است. ببینید منشأ این کار کجا است. خیلی راحت یکسری از پرسنل وزارت ورزش با دلالی گری این اساسنامه را تهیه کرده اند. من هم دو بار در این جلسه بودم. وقتی دیدند صحبت‌هایی می‌کنم - که به مذاقشان خوش نمی‌آید - دیگر مرا دعوت نکردند. /مهر

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

تجاوز فجیع به دختر 16 ساله توسط پسر عمویش و باردار شدن دختر + جزئیات

دختر 16 ساله هندی قربانی هوس های کثیف پسر عموی 21 ساله اش شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied