شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 19 خرداد

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی ، خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 19 خرداد
چرا مسئولین با هر چه مخالفند آن را به ضد انقلاب نسبت می‌دهند؟

صادق زیباکلام گفت: من هیچوقت نتوانسته‌ام بفهمم چرا مسئولین ما با هرچه مخالفند آن را به ضد انقلاب، آمریکا، منافقین و سلطنت طلب‌ها نسبت می‌دهند؟ آخرین مورد، نسبت دادن تداوم قرنطینه کرونا به "ضد انقلاب" از سوی آقای روحانی است. در حالیکه عادی سازی یا برعکس تداوم قرنطینه، مناقشه‌ای در همه کشور‌ها بوده است. به اینصورت که معمولا مسئولین بهداشتی خیلی موافق عجله در عادی سازی نمی‌باشند، اما مسئولینی که عهده دار اقتصاد و کار و کسب مردم هستند بر عکس عجله دارند که شرایط را عادی سازند. این مناقشه با شدت و ضعف در بسیاری کشور‌های دیگر هم اتفاق افتاده. ایران، اما تنها کشوری هست که رئیس جمهور آن این مناقشه طبیعی را به ضد انقلاب و عوامل دشمن نسبت می‌دهند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

زمان واریز وام یک میلیونی جاماندگان اعلام شد

میدری درباره زمان واریز وام یک میلیونی جاماندگان کرونا که تا ۱۱ خرداد ثبت نام کرده بودند، توضیحاتی داد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

مترو کانون کرونا در تهران شده است

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد احتمال انتقال کرونا در مترو گفت: تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در مورد اجرای فاصله گذاری اجتماعی و مبارزه با کرونا بر عهده شهرداری تهران نیست و این موضوع از عهده شهرداری خارج و مسوولیت آن با ستاد ملی مقابله با کرونا است. اگر فاصله‌های اجتماعی در حمل و نقل عمومی رعایت نشود و مسافران از ماسک استفاده نکنند، احتمال انتقال کرونا در مترو و اتوبوس زیاد است؛ بنابراین از شهروندان درخواست داریم که حتما از ماسک هنگام تردد با مترو و اتوبوس استفاده کنند، روزانه چندین بار دست‌های خود را با آب و صابون بشویند و از دست زدن به صورت به ویژه در هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی بپرهیزند. /فارس

 

z1og_fefdjnd3y7qv

خبر خوش ربیعی درباره یارانه + جزئیات

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره مصوبه دولت درباره «یارانه موالید جدید»، گفت: اظهار نظر برخی مقام‌های مسئول، جای تعجب دارد که مصوبه را کامل نمی‌خوانند و نظرات غیرکارشناسی بیان می‌کنند، زیرا هدف از این مصوبه مواردی نیست که آنان در رسانه‌ها و مصاحبه‌هایشان بیان کردند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

وای به حال ملت و مجلسی که می‌گوید در مجلس قرآن خوانده و ازدواج اجباری شود

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: نمی‌شود که کسی را از حقوق اجتماعی و مدی محروم کرد به خاطر اینکه ازدواج نکرده است. آقای دیگری هم گفته است در مجلس ختم روزانه قرآن صورت بگیرد، وای به حال ملت و مجلسی که می‌گوید در مجلس قرآن خوانده شود و ازدواج اجباری شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

جزئیاتی از قرعه کشی جدید ایران خودرو

جزییات و شرایط قرعه کشی جدید ایران خودرو اعلام شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

احمدی نژاد کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟

فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: اگر بنا بر ردصلاحیت احمدی‌نژاد باشد، او نامزد ۱۴۰۰ نمی‌شود.بهمن شریف زاده درباره نامزدی محمود احمدی نژاد یا حمایت او از یکی از نزدیکانش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نامه نیوز گفت: می‌تواند حالت سوم باشد یعنی اصلا وارد نشود. اگر بنا بر ردصلاحیت باشد، اصلا ورودی صورت نخواهد گرفت.وی افزود: اصلا نگاه بهار، نگاه حاکمیتی نیست لذا با حاکمیتی شدن همه مسائل سازگاری ندارد. ما نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام دموکراتیک و مردمسالار خواهانیم.فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: این‌ها اموری است که تفکر بهار خواهان آنهاست.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

مبلغ پیش پرداخت محصولات ایران خودرو مشخص شد + جدول

در فروش ایران خودرو ۱۲ خودروی پژو پارس LX با موتور (TU۵)، پژو ۴۰۵ بنزینی (SLX)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ i دستی، رانا پلاس، سمند ال ایکس EF۷ بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار(V۸)، دنا معمولی، دنا پلاس، سورن ELX، سمند ال ایکس، پارس سال عرضه خواهند شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

نظر صوفی در مورد حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰

وزیر تعاون دولت اصلاحات مخالف این موضوع است که لاریجانی نماینده جریان اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ شود.علی صوفی وزیر تعاون دولت خاتمی در مورد حمایت اصلاح طلبان از لاریجانی معتقد است آقای لاریجانی هیچ‌جا نگفته من اصلاح‌طلبم. آقای لاریجانی که اصلاح‌طلب نیست. اتفاقاً آقای لاریجانی، اصول‌گراتر از آقای روحانی است. آقای لاریجانی به‌عنوان اصول‌گرای معتدل پذیرفته شده است. اصلاح‌طلبان در انتخابات‌۹۸، هرگونه عدول از اصول اصلاح‌طلبی را نفی کردند. اصلاح‌طلبان در انتخابات سال‌های‌۹۲ و ۹۴ و ۹۶، از فضای هراس مردم از تکرار دولت احمدی‌نژاد یا شبه احمدی‌نژاد و تکرار مجالس هفتم، هشتم و نهم، استفاده کردند و نامزد یا نامزد‌هایی را حتی از جریان اصول‌گرایی معرفی کردند که بتوانند نامزد‌های تندرو را کنار بزنند. این کار صورت گرفت، اما بازخورد منفی داشت. مردم به شدت از این دو نهاد [مجلس دهم و دولت‌های یازدهم و دوازدهم]ناراضی‌اند و این را از چشم اصلاح‌طلبان هم می‌بینند، چون اصلاح‌طلبان به آن‌ها گفتند به این‌ها رأی بدهند...

z1og_fefdjnd3y7qv

خبر فوق العاده مهم برای جاماندگان سهام عدالت

یک نمایده مجلس گفت : انصاف و عدالت حکم می کند تبعیض خاتمه یابد و فکری به حال جاماندگان از سهام عدالت شود. خصوصاً اینکه بخشی از جاماندگان از سهام عدالت کوخ نشینان و پابرهنگان هستند!

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

درخواست نماینده مجلس از نهاد‌های امنیتی: ما را کنترل کنید، شنود کنید!

نماینده کازرون در مجلس و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، گفته «از وزارت اطلاعات و سپاه می‌خواهم مرتبا بنده و نمایندگان را کنترل و مکالمات‌مان را هم شنود کنند.فریدون عباسی، نماینده کازرون در مجلس و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی در این باره گفت در این رابطه حاضرم به این نهاد‌ها امضا دهم.این نماینده مجلس افزوده این کنترل استقلال او را نمی‌گیرد، چون او مستقل‌بودن‌اش را نشان داده و گفته: «همه کار‌های یک نماینده باید مشخص باشد. اگر نماینده برای ملاقات با کسی می‌رود باید روشن باشد که چرا چنین می‌کند.اگر دامی برای نماینده پهن شده، حتما باید از سوی نهاد‌های امنیتی به او هشدار داده شود. باید اطلاع دهند نه این‌که بروند و در کار او دخالت کنند.»

z1og_fefdjnd3y7qv

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو + جزئیات

طرح جدید فروش اقساطی محصولات چری شرکت مدیران خودرو ویژه خردادماه ۹۹ منتشر شد.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied