شمانیوز
شما نیوز

امین زندگانی و همسرش مهمانان امشب دورهمی + عکس

امین زندگانی و همسرش مهمان امشب برنامه دورهمی هستند.

امین زندگانی و همسرش مهمانان امشب دورهمی + عکس

برنامه امشب «دورهمی» با حضور الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی با اجرای مهران مدیری ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود. برنامه دورهمی با حضور امین زندگانی و همسرش ساعت ۶صبح، ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر باز پخش می‌شود. زوج هنرمند موفق ایران یعنی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی امشب _پنجشنبه ۲۲ خردادماه_ ساعت ۲۳ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی می‌شوند و به سوالات او پاسخ می‌دهند. امین زندگانی کارنامه پر و پیمانی در عرصه بازیگری دارد، او با بازی در مختارنامه، شاهگوش و پرستاران به شهرت رسید. با این حال اهل هنر او را با بازی‌های درخشان در تئاتر به یاد می‌آورند.

 

1641255

 

این زوج بازیگر هر کدام راه بازیگری را از تئاتر آغاز کردند و سپس به عرصه تلویزیون و سینما وارد شدند. آن‌ها در آثاری چون "آهوی پیشونی سفید" با هم هم‌بازی بودند و به صورت جداگانه نیز آثار مهمی دارند.

جدیدترین اثری که الیکا عبدالرزاقی در آن ایفا نقش کرد، سریال سرباز بود. این بازیگر همچنین در آثار شاخصی چون دندان آبی نیز حضور داشته است، اما بیشتر به خاطر بازی در آثار مهران مدیری شناخته می‌شود. عبدالرزاقی با مدیری در سریال‌های قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه و فصل اول برنامه دورهمی همکاری داشته است.

 

منبع : موج نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied