شمانیوز
شما نیوز

سوتی جدید صدا و سیما | پخش صحنه های نامناسب انیمیشن پت و مت در شبکه استانی قم + عکس

روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم درباره پخش انیمیشن پت و مت در شبکه استانی قم توضیحاتی ارائه کرد.

سوتی جدید صدا و سیما | پخش صحنه های نامناسب انیمیشن پت و مت در شبکه استانی قم + عکس
صبح جمعه شانزدهم خردادماه در شبکه استانی قم انیمیشن پت و مت را با محتوایی نامناسب پخش کرد که روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم در خصوص پخش این انیمیشن عذرخواهی کرده و اطلاعیه ای را صادر کرد.  پت و مت یک انیمیشن ساخت کشور چک است که به تازگی یک قسمت از آن که با موضوع ساخت مشروبات الکلی بود در شبکه استانی قم پخش شد که واکنش بسیاری را برانگیخت همین موضوع سبب شد تا امروز عوامل پخش این انیمیشن توبیخ شدند.

توبیخ عوامل پخش پت و مت در شبکه استانی قم
 
چندروز پیش در پایگاه خبری قم فردا، خبری مبنی برای پخش انیمیشنی در شبکه استانی با محتوای نامناسب با تیتر«نفوذ یا غرض؛ عمدی یا سهوی؟»منتشر شد که در خصوص این مطلب روابط عمومی صدا و سیمای استان قم اطلاعیه ای را ارسال کرده است.
روابط عمومی صداوسیمای مرکز قم در این اطلاعیه ای ضمن عذر خواهی از پخش این انیمشن اعلام کرد برای جبران این اشتباه، عواملی که سهوا این کار را انجام دادند از سوی مدیر کل مرکز توبیخ شدند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر از تذکر دلسوزانه مخاطبان انقلابی و متدین به دلیل تذکر به موقع، از مخاطبان و امت شهید‌پرور به دلیل بروز این اشتباه عذرخواهی می‌کنیم و به استحضار مخاطبان گرامی می‌رساند بلافاصله بعد از آگاهی از این اشتباه با برگزاری جلسه‌ای، عوامل و ناظر پخش این برنامه، توبیخ شدند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: خادمان شما در رسانه استانی، تمام همت خود را برای جلوگیری از تکرار این قبیل اشتباهات بکار گرفته و خود را وقف اشاعه فرهنگ اسلامی می‌کنند.

در انیمیشن پت و مت که از شبکه استانی قم پخش شد ه بود نحوه درست کردن مشروبات الکلی به نمایش درآمده بود!
 
منبع : پایگاه اطلاع رسانی راه دانا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • لبخند

    چرا حواسشون رو جمع نمیکنند