شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی سپیده خداوردی + تصاویر همسر و پسرش

در ادامه جدیدترین عکسهای سپیده خداوردی در کنار همسر و پسرش سانیار را ببینید.

بیوگرافی سپیده خداوردی + تصاویر همسر و پسرش

سپیده خداوردی متولد 6 اردیبهشت 1360 بازیگر سینما و تلویزیون است . سپیده خداوردی دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی معدن و ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد. سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. سپیده خداوردی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “ قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

 

بیوگرافی سپیده خداوردی و همسرش و فرزندش +عکسهای اینستاگرامی و گفتگو

سپیده خداوردی بازیگر تلویزیون که با امین نظری نوازنده گیتار الکتریک ازدواج کرده، چند ماهی است که صاحب پسری به نام سانیار شده است. سپیده خداوردی که سابقه بازی در سریالهایی چون “عصر پاییزی” و “آوای باران” را داشته است درباره آشنایی با همسرش به نگار حسینی در”خانواده سبز” گفته است:با همسرم در پشت صحنه سریال “عصر پاییزی” آشنا شدم و بعد از مدتی حس کردم که زبان مشترک زیادی با هم داریم و برای اینکه نظراتمان را به یکدیگر نزدیک کنیم احتیاجی به صرف زمان طولانی نداریم و وقتی موضوع ازدواج پیش آمد حس کردم می تواند شریک خوبی برایم باشد.

 

 سپیده خداوردی و همسرش

عکس دوران بارداری سپیده خداوردی  در کنار همسرش امین نظری

 

این بازیگر با اشاره به دوران بارداریش بیان می دارد:پیش از دوران بارداری به شکل منظمی ورزش میکردم اما با شروع بارداری ، شرایط جسمانی ام امکان ورزش کردن را به من نمیداد و هر وقت روی تردمیل می رفتم سرم گیج می رفت و باعث می شد نتوانم ورزش کنم.

 

سپیده خداوردی" وارد محکومین شد! + عکس- اخبار فرهنگی - اخبار تسنیم - Tasnim

سپیده خداوردی که در مدرسه موسیقی درس خوانده و نوازنده ارکستر ملی است در جایی از گفتگویش به این اشاره میکند که حتی در ماههای آخر بارداری هم به تدریس موسیقی می پرداخته. وی می گوید:با وجود اینکه در ماه نهم بارداری به سر می برم اما کارهای مربوط به تدریس موسیقی ام را انجام می دهم و از آن غافل نشدم.

 

عکس سپیده خداوردی در شانزدهمین جشن حافظ - 95

این بازیگر درباره فرزندش که یک پسر است می گوید:من سالها به موازات کار بازیگری در عرصه موسیقی فعال بودم و دلبستگی زیادی به این حرفه دارم و از آنجا که همسرم هم در این حیطه فعالیت میکند دوست دارم پسرم وقتی بزرگ میشود نسبت به موسیقی بی تفاوت نباشد، در این حوزه کار کند. البته دوست دارم فعالیتش در این حرفه دلی باشد. و حالا چند ماه است که فرزند وی به دنیا آمده و خودش در کنار همسرش مشغول بچه داری هستند.

 

 سپیده خداوردی و همسر و پسرش

سانیار ، فرزند سپیده خداوردی و همسرش امین نظری

 

 سپیده خداوردی و پسرش

عکسی از سپیده خداوردی و پسرش

 

سپیده خداوردی و بوسیدن پسرش که تیپ مشکی دارد +عکس

پسر سپیده خداوردی

 

سپیده خداوردی و پسرش


منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied