شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی امباپه ستاره فوتبال فرانسه + تصاویر

کیلین “امباپه” مهاجم 19 ساله فرانسوی با سن کمی که دارد همانند پله برزیلی توانسته در این سن کم فاتح جام جهانی شود.

بیوگرافی امباپه ستاره فوتبال فرانسه + تصاویر

کیلین امباپه مهاجم 19 ساله فرانسوی با سن کمی که دارد همانند پله برزیلی توانسته در این سن کم فاتح جام جهانی شود. امباپه فوتبالش را از آ.اس. بوندی با مربیگری پدرش ویلفرد آغاز کرد.

 زندگینامه امباپه

شادی پس از گل امباپه در جام جهانی

موناکو

ام باپه برای نخستین بار در 2 دسامبر 2015 برای موناکو در تساوی 1–1 برابر کان در لیگ 1 به جای فابیو کونترائو در دقیقه 88 به میدان رفت. او با 16 سال و 347 روز سن به جوان ترین بازیکن تاریخ باشگاهش تبدیل شد و رکورد تیری آنری را که 21 سال قبل بر جای گذاشته بود را شکست.

امباپه بازیکن فوتبال

امباپه در تمرینات فرانسه - جام جهانی 2018

درخشش ام باپه از فصل 17–2016 آغاز شد؛ وی همراه با موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید. شاه نشین ها در این راه، منچستر سیتی را با درخشش ام باپه شکست دادند.ام باپه در لیست 50 بازیکن آینده دار سایت گل.کام، رده دوم را در اختیار دارد و البته او، در بین تمامی بازیکنان فوتبال جهان، بیشترین رشد قیمت را در بازار نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 داشته است.

امباپه و لیونل مسی

لیونل مسی و امباپه در جام جهانی 2018 روسیه

پاری سن ژرمن

در تاریخ 31 اوت 2017، پاری سن ژرمن اعلام کرد ام باپه را با معامله و انتخاب امضای یک قرارداد قرضی برای فصل طولانی به خدمت گرفته است.

قهرمانی روسیه در جام جهانی

قهرمانی امباپه با روسیه در جام جهانی 2018

آشنایی با خانواده ام باپه

ام باپه در پاریس فرانسه به دنیا آمد. پدرش ویلفرد ام باپه، مربی فوتبال و مدیربرنامهٔ اهل کامرون است و مادرش فائزه لماری بازیکن هندبال پیشین اهل الجزایر است. برادر کوچکتر وی، اتان ام باپه در تیم زیر 12 سال پی اس جی بازی می کند. برادر خواندهٔ او ژیرس کمبو-اکوکو نیز بازیکن فوتبال است. او از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی خودش یاد کرده است.

امباپه و نیمار

نیمار و امباپه در تمرینات تیم پاری سن ژرمن

 

صرف مبلغ پاداش جام جهانی برای امور خیریه

طبق ادعای یک رسانه معتبر امباپه تمام پاداش جام جهانی خورد به یک بنگاه خیریه جهت صرف در امور خیر واگذار نمود.

Kylian Mbappe biography

نظر سرمربی پی اس جی در رابطه با امباپه

اینکه امباپه هنوز پخته نشده باشد طبیعی است. او 19 سال دارد. با این حال، بازیکن فوق العاده ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و روزی بهترین بازیکن جهان هم خواهد شد.

 

عکس امباپه

نظر بوفون در رابطه با امباپه

با توجه به ویژگی های فنی کیلیان امباپه و آنچه وی در زمین مسابقه نشان می دهد و البته میزان تاثیرگذاری او در جام جهانی روسیه 2018، از نظر من امباپه لایق دریافت جایزه توپ طلا است و من نمی توانم با این نظریه مخالفت کنم.

امباپه در کنار بزرگان فوتبال

نظر آنچلوتی در رابطه با امباپه

امباپه خیلی بازیکن خوبی است، بسیار سریع است ولی بازیکنان سریع بسیاری در دنیا هستند، تفاوتش این است که او سریع و موثر است. هر کاری که انجام می دهد، بسیار موثر است. کار اضافه ای انجام نمی دهد و بسیار مستقیم بازی می کند. همچنین او بسیار خطرناک است. او بازیکن جوانی است ولی مطمئنا در چند سال آینده به یک ستاره تبدیل خواهد شد.

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied