شمانیوز
شما نیوز

سرگئی دمیتریف. بازیکن بیوگرافی

سرگئی دمیتریف فوتبالیست اتحاد جماهیر شوروی و روسیه است. او به عنوان یک مهاجم بازی کرد. پس از اتمام کار فوتبال یک مربی تبدیل شد.

سرگئی دمیتریف. بازیکن بیوگرافی

سرگئی دمیتریف فوتبالیست اتحاد جماهیر شوروی و روسیه است. او به عنوان یک مهاجم بازی کرد. پس از اتمام کار فوتبال یک مربی تبدیل شد. او موفق به کسب عنوان استاد ورزش از اتحاد جماهیر شوروی، فوتبالیست زاده 19 مارس سال 1964 در لنینگراد. من بزرگ شدم و شروع به بازی ورزش وجود دارد. پس از آن، سرگئی دمیتریف قادر به در بر فقط "تغییر" مدرسه ورزش را دریافت بود. پس از فارغ التحصیلی از آموزش، سرگئی دمیتریف لنینگراد شروع به "دینامو" بازی کند. پس از گذراندن فصل در این تیم، او را به "اوج" دعوت شد.

11026fdb7db00ec4"اوج"

بازی اول به عنوان یک بخشی از باشگاه سن پترزبورگ سرگئی دمیتریف صرف پاییز همان فصل، بازی در مقابل "ها Metallist" از خارکف. سال اول بر روی مهاجم کند به طور مداوم به نظر نمی رسد. برو از طریق، او در سال 1983 فصل آغاز شد. اگر چه او در این حمله بازی، تعداد زیادی از حیوانات نمی تواند به رخ کشیدن. من در این زمینه بالاتر از همه سرعت و قدرت ایستاده بود، بلکه کاملا پانچ قدرتمند بود. اولین عنوان قادر به برنده شدن در سال 1984، برنده مسابقات قهرمانی ملی با تیم بود، سرگئی دمیتریف - بازیکن فوتبال، "اوج"، برنده فصل 1986، یک آسیب جدی است. آسیب در این دوره از بازی با "دنیپرو" به دست آمد. علت آسیب ورزشگاه مصنوعی چمن، و یا به جای، ایجاد اشتباه او بود. پوشش در بالای پایه های بتنی ساخته شده است. در نتیجه، در این زمینه بود تعداد زیادی از چاله و شکاف وجود دارد. آن را در یکی از آنها بود و ضربه سرگئی دمیتریف. نتیجه یک مچ پا شکسته بود و نتواند در جام جهانی است، نقاهت بعد از آسیب نیاز به زمان طولانی است. استخوان آسیب دیده نادرست شفا داد، باعث عدم تعادل و بار بزرگ بر روی زانو. پس از آن، بسیاری از آسیب های فوتبال با زانو خود را وصل شده باشد.

9e429a7b7da60ec2

انتقال به "دینامو" و سرگردان از باشگاه

در سال 1989 دمیتریف شروع به داشتن مشکلات با مدیریت "اوج"، و او تصمیم گرفت برای رفتن به مسکو "دینامو". پس از بازی در چهار بازی، بازیکن دچار مصدومیت و حال به آن بازگرداند.

در حالی که بازیکن علاقه مند به خدمات زسکا پایتخت، به رهبری پل Sadyrin. به زودی سرگئی دمیتریف قرارداد با زسکا را امضا کردند. با مهاجم باشگاه افزایش یافت به دسته اول و در سال 1990 موفق به کسب یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی.

در سال 1991، بازیکنان را به لیگ دوم اسپانیایی رفت. قرارداد با "شری" به امضا رسید. به جای آن از موقعیت معمول در بازیکنان حمله تا به حال به تا در خط میانی. در پایان فصل تیم را به دسته سوم سقوط کرد و سرگئی دمیتریف رفت و برگشت به مسکو.

نتیجه فصل 1991 برای یک بازیکن مسابقات قهرمانی و جام اتحاد جماهیر شوروی با زسکا مسکو بود.

پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، سرگئی به اتریش رفت و برای تیم محلی، "استال" ایفا کرده است.

در سه سال آینده دمیتریف برای تیم های مسابقات مختلف بازی، "سنت گالن" (سوئیس)، "هاپوئل" (اسرائیل)، "بککوم" (آلمان).

سرگئی در سال 1995 به میهن خود بازگشت و بار دیگر شروع به سنت پترزبورگ "اوج" بازی کند.

در فصل 1997 چند بازیکن از مسکو "اسپارتاک" مجروح شدند و تیم نیاز به کمک فوری است. جایگزین زخمی ها را به سرگئی دمیتریف رفت. با این وجود، تیم مسکو ناموفق را صرف بازی لیگ قهرمانان اروپا، اما این مدافع به زودی به سنت پترزبورگ بازگردانده شد.

آغاز فصل 1998-1999 با نیمه تعلیق آغاز شده است. این به دلیل استفاده از بازی های قراردادی "اوج" با "اسپارتاکوس"، که بود سرگئی دمیتریف تحمیل شد. عکس بازیکن پس از آن نشریات تقریبا تمام رشته های ورزشی بود.

پس از آن، بازیکن یک سال را در سن پترزبورگ "دینامو" به سر برد و به اسمولنسک، جایی که برای باشگاه فوتبال "کریستال" بازی کرد.

2001 بازیکن در "Svetogortse" صرف و برای یک کار مربیگری آماده می کرد.

2c62466b7dab0ec3

تیم ملی

برای اتحاد جماهیر شوروی بازیکنان تیم ملی او شش بازی و یک بار به ثمر رساند. این است که قادر به بازی یک بازی در تیم المپیک است. در سال 1988 او به همراه تیم ملی "نقره" در مسابقات قهرمانی اروپا را به دست آورد. گفته شده است که در این مسابقات به دلیل مصدومیت صرف مطابقت ندارد.

مربیگری

مربیگری یک بازیکن در سال 2001 با این تیم، "Svetogortsa" آغاز شد. متخصص یک رده مجوز A. زودی سرگئی دمیتریف به عنوان مربی در سن پترزبورگ "دینامو" گرفت. در 2004-2005. او به عنوان یک مربی در "آنجی" خدمت کرده است. بعد از آن "اسپارتاکوس" (HH) و "Petrotrest" فرمان وجود دارد. در سال 2007 او به "دینامو" بازگشته است. کار تا سال 2009، او مربی اصلی در "زحل-2" منصوب شد، در سال 2015، به انجام تعهدات از مربی تیم جوانان، "ساخالین". در اوایل 2016 او به پست مربی در یک باشگاه جوانان "توسنو" منصوب شد.

56a2150b7db50ec5

زندگی شخصی

سرگئی دمیتریف دو بار ازدواج کرده بود. زن اول است هم تیمی سابق از همسر خود "اوج" است. پسر الکسی، که همچنین یک فوتبالیست و برخی از آموزش زمان تحت هدایت پدرش، سرگئی دمیتریف می توان یکی از بهترین بازیکنان در "اوج" (1982-1988) نامیده می شود. فوتبال حرفه ای تا حد زیادی توسط یک آسیب جدی، که بعد از یک بار بود او را از خود یادآوری خراب شد. پس از گذار از "اوج" این بازیکن می تواند یک دستور کاملا مناسب را پیدا کنید و نسبتا کشف مسابقات قهرمانی نه تنها در روسیه بلکه در اروپا. مربیگری دمیتریف تا زمانی که بیش از حد، کار نکرده است. در واقع او به طور خلاصه در تیم به تعویق افتاد.

منبع: سرپوش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied