شمانیوز
شما نیوز

گوشی لاکچری و گران قیمت شاهرخ استخری سوژه رسانه ها شد + عکس

سلفی شاهرخ استخری همراه با دخترانش پناه و نبات مشاهده می کنید.

گوشی لاکچری و گران قیمت شاهرخ استخری سوژه رسانه ها شد + عکس

شاهرخ استخری بازیگر مرد و متولد سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد . او با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است و حاصل ازدواجش دو دختر به نام های پناه و نبات می باشد . او علاوه بر بازیگری شغل دیگری هم دارد و گالری جواهرات به نام سنجاق دارد که دارای چند شعبه می باشد. درشمانیوز سلفی شاهرخ استخری را با گوشی لاکچری اش مشاهده می کنید.

 

سلفی شاهرخ استخری با دخترانش

selfie-of-shahrokh-estakhri

 

بیشتر بدانید ناگفته هایی از شاهرخ استخری

ماهی ۳۰ میلیون دستمزدم برای «فاصله ها»

بازیگر «فاصله‌ها» در ادامه گفت که شهرت اصلا برایش اولویت نیست و اضافه کرد: من دیده شدن و شهرت برایم گزینه اصلی نیست و بیشتر به فکر آینده دخترم هستم. آن سینمایی که به من پیشنهاد حضور می دهند سینمای مورد علاقه من نیست. بروید از ساره بیات همکلاسی من در «کارنامه» در سال ۸۳ بپرسید که من چه چیزی از بازیگری می‌خواستم. چقدر به دنبال تشویق بودم؟ من ماهی ۳۰ میلیون به خاطر بازی در «فاصله‌ها» گرفتم و بعد از آن باز هم می‌توانستم با همین معیار پیش بروم اما این کار را اصلا نخواستم انجام بدهم.

 

 

 

سپیده بزمی پور و دخترانش

خوانندگان+لس+آنجلسی+

 

 

همسرم از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده

ظلی‌پور در بخش دیگری از گفتگو با طرح این سوال که خیلی‌ها می‌گویند تو همسر پولدار داری، گفت: من متاسفم که الان سوییچ ماشین ملاک اعتبار و شخصیت آدم‌ها شده است، خانواده همسر من اصلا متمول نیستند. همسرم نیز از ۱۶ سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده این ملاک من برای ازدواج با او بود. من هم ده سال مستقل و تنها زندگی کردم، پدر من هم کارمند است و بخشی از کودکی‌ام در زمان جنگ در جزیره خارک گذشته است. برای همین باید بگویم که ما با سختی به این جایگاه رسیدیم.

 

 

پناه و پدرش

weight-loss-elham-hamidi-4

 

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که اصلا دوست ندارد که عکس همسرش جایی منتشر شود چون نمی‌خواهد که او را کسی بشناسد.

 

شاهرخ استخری و همسرش

 

weight-loss-elham-hamidi-1

 

استخری در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره ماشین خریدی یا نه، گفت: بله من خانه‌ای خریده بودم که برایم خیلی لقمه بزرگی بود اما بالاخره چند ماه پس از حضورم در «خندوانه» ماشین خریدم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied