شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی از تیپ رسمی خود رونمایی کرد + عکس

الهام حمیدی بازیگری است که در عرصه مدلینگ فعالیت چشم گیری دارد که این بار تیپ رسمی او باعث شده تا او مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد

الهام حمیدی از تیپ رسمی خود رونمایی کرد + عکس

رسمی ترین تیپ الهام حمیدی با زمینه رنگ های مشکی و سبز آبی ایده بسیار خوبی برای زنانی است که قصددارند مانتویی شیک و مجلسی در مهمانی هایی که آقایان حضور دارند از آن استفاده کنند زمینه مشکی مانتوی الهام حمیدی باعث لاغرتر نشان دادن او شده و ترکیب سبزآبی با این رنگ ، ترکیبی بسیار فوق العاده و زیبا به وجود آورده است . الهام حمیدی مدلی است که اندام بسیار مناسب او لباس ها را زیباتر نشان می دهد . الهام حمیدی در زمینه مدلینگ و مد فعالیت چشم گیری دارد.


3 (1) - Copy

 

 

 

چکیده ایی از بیوگرافی الهام حمیدی:

الهام حمیدی  متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. الهام حمیدی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

 

archel-3-600x273

 

ماجرای ازدواج و طلاق الهام حمیدی

قبلا خبر آن‌لاین گزارش داده بود که در ضیافت افطار رییس جمهور، وزیر ارشاد این بازیگر را بعنوان ایفاگر نقش‌های ارزشی و ماندگار معرفی کرده است.الهام حمیدی در واکنش به این رخداد، این متن را منتشر کرده است.

همینطور دراین خبرگزاری صحبت‌های حمیدی درمورد ازدواج، در برنامه دورهمی، اینگونه نقل شده است: «حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمیآید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا همین حالا قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.»

از همان ابتدا الهام حمیدی پس از درود و احوالپرسی با تماشاگران و همینطور بینندگان پای تلویزیون درمورد مظلومیت خودش که مهران مدیری اشاره کرده بود، گفت: من اصلا ستمدیده نیستم و شما ازآن طرف ماجرا خبر ندارید.شاید این مظلومیت به خاطر نقش‌هایی است که من بازی کردم.متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده میشود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست.

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازی

کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبتهای حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که

برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به طراحی لباس دارم، خاطرنشان کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

 

 

 

61666593 - Copy

 

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

 

 

4466686

 

ازدواج اول الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشومان در سن ۲۰ سالگی قبل از بازیگری و معروف شدنش یک بار ازدواج کرد اما پس از چند سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

الهام حمیدی در مورد طلاقش در برنامه تی وی پلاس گفت : در سن کم ازدواج کردم و چند سالی هم با همسرم زندگی مشترک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم ادامه دهیم و از هم جدا شدیم. ضمن اینکه این بازیگر مجددا تائید کرد که دوست ندارد زندگی شخصی اش را در رسانه ها بازگو کند.

 

 

61666593 - Copy

 

ازدواج دوم الهام حمیدی

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ مجدد ازدواج کرد . وی در ۱۴ بهمن ماه با انتشار پستی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد و عکس ازدواجش در اینستاگرام منتشر شد. نام همسر وی علیرضا صادقی می باشد.

وی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشت: ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

 

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مهدیس

    خیلی زیبا هستی