شمانیوز
شما نیوز

مهران غفوریان از پزشک خانودگیش رونمایی کرد + عکس

عکس جدید مهران غفوریان و دخترش هانا را در کنار پزشک خانوادگی شان مشاهده می کنید.

مهران غفوریان از پزشک خانودگیش رونمایی کرد + عکس

مهران غفوریان از بازیگران معروف و متولد سال ۱۳۵۳ در تهران می باشد .مهران غفوریان به عنوان یکی از بازیگران طنز شناخته شده است و از کارهای معروف او می توان اعجوبه ها ، در حاشیه و روزهای بد به در را نام برد . این بازیگر طنز ازدواج کرده است و صاحب دختری به نام هانا می باشد . در شمانیوز عکس جدید مهران غفوریان و دخترش هانا را در مطب پزشک ببینید.


بازیگر طنز و دخترش و پزشک شان

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

 

 

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) هنرپیشه، کارگردان فیلم، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایران است. عکسهای تولد دختر مهران غفوریان و عکسهای مهران غفوریان و همسرش را مشاهده می کنید.

مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد.

مهران غفوریان بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. مهران غفوریان از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد

اولین عکس دختر مهران غفوریان 

مهران غفوریان دی ماه سال 93 ازدواج کرد و در یک گفتگو درباره ماجرای جالب خواستگاری اش گفت :در شب خواستگاری من ، برنامه گلخانه روی آنتن تلویزیون اعلام کرد که امشب مهران غفوریان به خواستگاری میرود و من همان موقع روی آنتن برنامه زنده با آنها صحبت کردم و این برنامه را خانواده همسرم هم دیدند و مادر همسرم گفت :دخترم را اول به خدا و بعد به تو میسپارم و من تا به امروز تمام تلاشم را برای خوشبختی همسرم کرده ام.

 

مهران غفوریان

Image result for مهران غفوریان

مهران غفوریان دختردار شد

مهران غفوریان بازیگر و کارگردان سریال زیر آسمان شهر است که بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و خیلی زود به کارگردانی روی آورد . سریال این چند نفر که به هژیرها معروف است یکی از ساخته های پرمخاطب مهران غفوریان بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

مهران غفوریان

Image result for تولد هانا غفوریان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied