شمانیوز
شما نیوز

ادارات فارس زیر چتر نظارت نامحسوس

استاندار فارس از تعیین نماینده‌ای برای نظارت نامحسوس بر وضعیت اداری و عملکرد مدیران در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: یک مسئول برای ناظران شهرستان‌ها تعیین خواهیم کرد.

ادارات فارس زیر چتر نظارت نامحسوس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با جمعی از دانشجویان ضمن اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده‌ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند.همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند.

وی با بیان اینکه ارتباط خوبی میان مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌ها برقرار شده است، اظهارداشت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های استان در تعامل با دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین شود.

او با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم باشند و مطالبات و درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند بیان کرد: همچنین رسانه‌ها می‌توانند فعالیت‌ها و خدمات مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی استان باید در زیرساخت‌های فارس  به ویژه تامین امکانات ورزشی مشارکت بیشتری داشته باشد، گفت: برنامه‌ریزی شده است که شرکت‌های بزرگ استان اقدامات مهمی را در زمینه تامین برق، استفاده از پساب فاضلاب و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای انجام دهند.

دکتر ایمانیه با تأکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی اظهار داشت: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی، قرارگاه اجتماعی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه تشکیل و مسائل این حوزه پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:مشاور ایثارگران استاندار مأمور شده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های ایثارگران اقدام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied