شمانیوز
شما نیوز

ثبت نام ۱۰ هزار خانوار بهزیستی فارس در نهضت مسکن

مدیرکل بهزیستی استان فارس از جهش اعتباری در حوزه مسکن خودمالکی در سال جاری خبر داد.

ثبت نام ۱۰ هزار خانوار بهزیستی فارس در نهضت مسکن

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد اظهار داشت: تامین مسکن در کنار ایجاد اشتغال پایدار از ضروری‌ترین نیازها و جزو حقوق اولیه مددجویان بهزیستی است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون تسریع در ساخت مسکن مددجویی و در سال جاری جهش اعتباری ویژه ای در این زمینه داشته ایم.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی فارس در سامانه مسکن ملی ثبت نام شده اند،گفت: این خانوارها قبلاً به دلیل نداشتن زمین، امکان بهره‌مندی از تسهیلات ساخت مسکن خودمالکی بهزیستی را نداشتند اما با اقدام نهضت ملی مسکن امکان خانه‌دار شدن ایشان فراهم شده است و مددجویان مجرد فاقد مسکن نیز امکان بهره مندی از این طرح را دارند.

او بیان داشت: بر اساس سیاست‌های سازمان بهزیستی کشور ، با اولویت خدمت ماندگار از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در بخش دولتی و خصوصی برای ایجاد سرپناه مناسب و بادوام برای افراد تحت پوشش استفاده می کنیم و در همین راستا در سال جاری ۷۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تسهیل گری تامین مسکن مددجویان بهزیستی فارس هزینه کرده‌ایم .

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: در حال حاضر رتبه یک دریافت و جذب اعتبارات حوزه مسکن در میان بهزیستی های سراسر کشور راداریم و تسهیل گری تامین مسکن برای بیش از هزار و ۱۰۰ خانوار تحت پوشش در سال جاری را عهده دار هستیم که از این تعداد بیش از ۳۴۰ واحد به طور کامل واگذار و ۷۶۰ واحد در دست احداث، با پیشرفت فیزیکی از فونداسیون تا نازک کاری است.

وی خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی به روش های مختلف با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیا برای خانوارهای تحت پوشش در دست احداث است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied