شمانیوز
شما نیوز

۷۶ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب – بندرعباس در دست اجراست

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طول بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس 350 کیلومتر است که 209 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و 76 کیلومتر نیز در دست اجراست.

۷۶ کیلومتر از بزرگراه فسا – داراب – بندرعباس در دست اجراست

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان فارس، محمودرضا طالبان افزود: طول بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس در حوزه راه و شهرسازی استان فارس 350 کیلومتر است که تاکنون 209 کیلومتر آن حدفاصل شیراز – فسا – تقاطع جلیان و سه راهی دولت آباد – داراب و داراب – جنت شهر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی اظهارداشت: 76 کیلومتر از این محور حدفاصل تقاطع جلیان به سمت سه راهی دولت آباد و کمربندی داراب و جنت شهر به سمت قلعه بیابان توسط پیمانکار در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: عملیات اجرایی 4 کیلومتر کمربندی داراب نیز به اتمام رسیده و ایمن سازی شده و زیر عبور قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس گفت: عملیات اجرایی 76 کیلومتر در دست احداث بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار لازم و قیر مورد نیاز بزودی شاهد بهره برداری قسمتی از این پروژه مهم و حیاتی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied