شمانیوز
شما نیوز

۱۳۰ هزار نفر در فارس خانه دار می شوند

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در طرح نهضت ملی ساخت مسکن در فارس ۴۱۷ هزار متقاضی ثبت نام کرده اند که در بررسی های صورت گرفته ۱۳۰ نفر دارای شرایط لازم می باشند.

۱۳۰ هزار نفر در فارس خانه دار می شوند

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمودرضا طالبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این استان باید ۱۳۰ هزار واحد مسکونی ساخته و به متقاضیان تحویل شود که ۷۰ هزار واحد در شهر شیراز و صدرا، ۳۰ هزار واحد در شهرهای جهرم، فسا و مرودشت و ۳۰ هزار واحد نیز در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت واحدهای مسکونی به صورت دو طبقه دو واحدی، در شهرهای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به صورت دو طبقه ۴ واحدی و در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به صورت واحدهای ۴ طبقه و ۶ طبقه احداث می گردد.

طالبان ادامه داد: برای ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن، سه هزار هکتار زمین در فارس تامین گردیده که کار احداث ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در متراژهای ۹۰ تا ۱۰۰ متری احداث می شود گفت: در مجتمع های احداثی، مدرسه، مسجد و کلانتری نیز ساخته می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied