شمانیوز
شما نیوز

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۷ فقره سرقت خودرو در شیراز خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی صحنه وقوع جرم و اقدامات فنی، علمی و تلاش‌های شبانه روزی یک نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را به همراه همدستش در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار داشت: در بازجویی صورت گرفته مشخص شد متهم با کمک همدستش به محل‌های وقوع سرقت رفته و با استفاده از شاه کلید اقدام به سرقت ۱۷ دستگاه خودرو کرده اند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه ارزش خودروهای مسروقه برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: سارقان خودروهای مسروقه را در شیراز به فروش رسانده اند که ۳ نفر مال خر نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست؛ از تجهیزات ضد سرقت از قبیل سوئیج مخفی، قفل پدال و فرمان استفاده نموده و خودرو خود را در نقاط خلوت و فاقد تردد پارک نکنند و نکات ایمنی را هنگام پارک کردن آن رعایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied