شمانیوز
شما نیوز

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کشف یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

کشف یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی به خبرنگاران گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد دوشنبه سوم بهمن‌ماه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی با ۲ دستگاه کامیون در محور داراب - شیراز در حال انتقال محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان‌ داراب پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند هر دو دستگاه کامیون درحالیکه در کنار جاده توقف کرده بودند را شناسایی و رانندگان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران انتظامی هر دو خودرو را به مقر انتظامی منتقل و در بازرسی از آنها موفق شدند یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک که از استان‌های شرقی بارگیری و رانندگان قصد انتقال آن را به مرکز کشور داشتند، کشف کنند.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که پشتیبان حمل این محموله بود را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، گفت: هر سه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied