شمانیوز
شما نیوز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس خبر داد:

دستگیری قاتل جوان در کمتر از ۲۴ ساعت

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس از درگیری و قتل بین دو تبعه بیگانه در فراشبند خبر داد و گفت: قاتل که از اتباع بیگانه بوده در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را درگیری بر سر کار در زمین کشاورزی عنوان کرد.

 دستگیری قاتل جوان در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ سرهنگ حمید افرامن اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در بخش "دهرم" شهرستان فراشبند، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل پس از درگیری با مقتول ۱۸ ساله، متواری و به صورت کاملا حرفه‌ای خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

او تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های فراشبند شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی گفت: قاتل ۲۳ ساله در بازجویی اولیه اظهار داشت مقتول نیز که از اتباع بیگانه بود برای کار وارد زمین کشاورزی شد و من با حضور وی مخالف بودم و پس از اینکه با سلاح سرد او را مضروب کردم با دست نیز وی را خفه و به قتل رساندم.

سرهنگ افرامن با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد،تاکید کرد: کسانی که بخواهند باعث ایجاد ناامنی در سطح استان فارس شوند برابر قانون به شدت با آنان برخورد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied