شمانیوز
شما نیوز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

۹۰۰ تن گوشت قرمز در فارس توزیع می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از نیمه دی ماه روند توزیغ گوشت آغاز شده و تاکنون ۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد در این استان توزیع شده که ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی و ۲۵۰ تن گوشت گوساله است.

۹۰۰ تن گوشت قرمز در فارس توزیع می شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، مجتبی دهقان پور بابیان اینکه فرآیند توزیع و عرضه گوشت قرمز منجمد توسط شبکه‌های توزیع، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و اصناف منتخب این استان انجام می‌شود،اظهار داشت: در این مرحله توزیع ۶۰۰ تن گوشت گوساله و ۳۰۰ تن گوشت گوسفندی در دستور کار است.

او با بیان اینکه فروشگاه‌های منتخب از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها امکان معرفی به شرکت پشتیبانی امور دام و خرید و حمل سهمیه تخصیصی را دارند، افزود: قیمت مصرف کننده به طور میانگین برای هر کیلو گوشت گوساله ۱۵۰ هزار تومان و برای هر کیلو گوشت گوسفند ۱۵۵ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بیان کرد: از ابتدای امسال در استان، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به هزارو ۳۸۰ تن خواهد رسید.

وی گفت: استان فارس با خرید هزار و ۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied