شمانیوز
شما نیوز

معاون استاندار فارس خبر داد:

اختصاص وام ۴۵۰ میلیونی برای ساخت مسکن ملی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن را نیازمند تصمیمات جهادی دانست و گفت: تامین زمین مناسب و توسعه مسکن ملی در شهرها و روستاهای استان نیازمند اخذ تصمیمات جهادی است.

اختصاص وام ۴۵۰ میلیونی برای ساخت مسکن ملی

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ محمود رضایی‌کوچی در آیین معرفی مدیر کل جدید بنیاد مسکن فارس اظهار داشت: مدیر کل جدید بنیاد مسکن در این عرصه وظایفی خطیر و مهم دارد که امید است با همدلی و مشارکت همه مدیران دستگاهها این وظایف و کارکردها به خوبی انجام گیرد.

وی افزود: موضوع تامین زمین از مباحثی است که باید به صورت کارشناسی بررسی شود و زمین مناسب در اختیار طرح ملی مسکن قرار گیرد. باید خدمات شهری مناسب در این مجموعه شکل گیرد که بتوان درآن ساخت و ساز انجام داد.

او اضافه کرد:‌ اداره راه و شهرسازی فارس بخش عمده‌ای از زمین مورد نیاز را مشخص کرده و بخشی هم مربوط به اراضی مردمی است و از آنجا که سهم فارس ۲۶۰ هزار واحد مسکونی است اما ۲۸۰ هزار نفر ثبت نام کردند باید پس از پالایش عدد نهایی استخراج شود.

معاون استاندار فارس بیان کرد:‌ در بحث تامین منابع مالی پروژه یک بخش آورده مردمی است که در اقساط مختلف دریافت می‌شود و بخش عمده‌ای از منابع هم تسهیلات بانکی است که مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای کلان شهرها در نظر گرفته شده و برای شهرهای کوچک هم این رقم کمتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied