شمانیوز
شما نیوز

اجرای طرح انتظامی-ترافیکی نوروز در فارس

اجرای طرح انتظامی-ترافیکی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ در استان فارس آغاز شد.

اجرای طرح انتظامی-ترافیکی نوروز در فارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز/ جانشین فرمانده انتظامی فارس در مراسم آغاز اجرای این طرح گفت: این طرح تا ۱۴ فروردین و در تمامی معابر درون و برون شهری اجرا می شود.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: استان فارس با توجه به داشتن جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی، در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از جای جای کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیکی در استان فارس از ۲۴ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

او افزود: این طرح در حوزه پلیس راه از طریق ۲۲ پاسگاه پلیس راه، ۲ پایگاه جاده ای و روزانه بیش از ۱۹۰ تیم گشت و نزدیک به ۴۵۰ نیرو اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حوزه پلیس راهور نیز تعداد ۲۲ ایستگاه پلیس راهور، ۱۰۷ گشت خودرویی، ۱۱۲ گشت موتورسوار و روزانه ۵۹۰ نیرو بکارگیری خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مردم عزیز استان فارس لایق ارائه بهترین خدمات هستند و همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ضمن خدمت رسانی مطلوب به مردم در این خصوص، در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش آن با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های موجود به نحو احسن در این راستا استفاده کرد، افزود: هر یک نفر با اقدامات جهادی خود می تواند از وقوع یک حادثه رانندگی جلوگیری کرده و باعث نجات جان یک انسان شود که این موضوع بسیار ارزشمند است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied