شمانیوز
شما نیوز

معاون استاندار فارس خبر داد:

ثبت نام ۱۴۹۵ نفر برای انتخابات مجلس

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: ثبت‌نام‌ ۱۴۹۵ نفر جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس نشان از عزم وفاداران به نظام جهت رقم زدن یک حماسه دیگر است.

ثبت نام ۱۴۹۵ نفر برای انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، اسماعیل قزل‌سفلی اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های پانزده‌ گانه استان فارس نشان از عزم جدی همه وفاداران به نظام در گروه‌های مختلف برای یک حماسه ماندگار دیگر در استان است.

وی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان و تنوع اقشار ثبت نام کننده نسبت به سایر ادوار رشد خیلی خوبی را نشان می‌دهد افزود: این نشان از بصیرت بالای ملت ما در صحنه‌های حساس برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و جریان نفاق داخلی با وحدت روز افزون برای تقویت ایران اسلامی مقتدر است.

او با بیان اینکه تعداد ۱۴۹۵ نفر از داوطلبین ثبت نام خود را نهایی کرده اند گفت:از این تعداد ۱۳۱۶ نفر مرد و تعداد ۱۷۹ نفر زن هستند و بیشترین رده سنی بین ۳۰ تا ۴۵ سال هستند که نشان از جوان بودن ثبت نام کنندگان دارد.

وی با بیان اینکه از جهت مدرک تحصیلی ۶۸ نفر کارشناسی، تعداد ۱۱۶۴ نفر کارشناسی ارشد، تعداد ۲۳۹ نفر دکترا و تعداد ۲۴ نفر حوزوی هستند افزود: در این میان ۵۸ نفر هم دارای سابقه نمایندگی هستند.

وی بیان کرد: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با تعداد ثبت نامی ۵۳۱ نفر بیشترین و حوزه انتخابیه اقلید با ۴۱ نفر کمترین ثبت نامی را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied