شمانیوز
شما نیوز

سردار رادان:

اقتدار لازمه کار پلیس است

فرمانده انتظامی کشور گفت: اقتدار لازمه کار پلیس بوده و امنیتی که امروز در کشورمان وجود دارد مرهون خون پاک شهدای گرانقدرمان است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سردار احمدرضا رادان در ابتدای سفر یک روزه خود به استان فارس در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به گستردگی و جمعیت بالای استان فارس، پیشرفت این استان در حوزه مأموریت‌ها و عملیات‌های انتظامی را قابل قبول دانست.

وی اظهار داشت: برخورد قاطع و مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی از جمله نقاط مثبت فرماندهی انتظامی فارس است که هزینه جرم و شرارت را برای مجرمان، اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی بالا می‌برد.

او اقتدار و تجهیز پلیس به ملزوماتی چون دوربین البسه را لازمه کار پلیسی دانست و ضمن تاکید بر آن خواهان پیگیری مشکل منازل سازمانی پرسنل نیروی انتظامی شد.

دیدار با خانواده شهید سرهنگ احسان بخشنده در شیراز بخش پایان سفر رئیس پلیس کشور بود که سردار رادان در این دیدار، امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدایی چون سرهنگ بخشنده دانست.

گفتنی است دیدار با مسؤولان استان فارس بخش دیگری از این سفر بود که به سبب وقوع حادثه تروریستی در کرمان این سفر نیمه تمام ماند و فرمانده انتظامی کشور عازم کرمان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied