شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پروژه های جدید نیست

استاندار فارس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در آستانه دهه با شکوه فجر باید مردم را از نزدیک با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند.

رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پروژه های جدید نیست

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر همانند سنوات گذشته طبیعتاً شاهد افتتاح برخی پروژه‌ها خواهیم بود که سفارش می‌کنم همزمان با بهره‌برداری‌ها، پروژه‌ها برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی به کلنگ‌زنی‌های قابل انجام در این دهه هم اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم، آغاز پروژه جدیدی نیست مگر اینکه همه اعتبار برای اجرا و تکمیل آن فراهم شود لذا همه کلنگ زنی‌ها باید به شرط تأمین اعتبار تا پایان پروژه انجام گردد؛ همچنین ارائه جدول زمانبندی اجرای این پروژه‌ها به صورت پیوست مد نظر قرار گیرد

او مدیران را مکلف به برگزاری میزهای خدمت توسط مدیران کل و رؤسای سازمان‌ها در شیراز و همچنین در سایر شهرستان‌ها کرد و خطاب به سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در این دهه برای انجام ورزش‌های همگانی در شهر شیراز و در سایر شهرها با همکاری شهرداری‌ها برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

وی بر ضرورت ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و از رؤسای سازمان‌ها خواست مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها را مکلف کنند تا آنچه در حوزه تخصصی خود پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است را با ذکر اعداد و ارقام به عموم مردم معرفی نمایند.

وی، قابل انتشار بودن این مطالب و دستاوردها را منوط به ذکر دقیق ارقام و اعداد دانست و افزود: قابلیت راستی آزمایی و عدم وجود مغایرت در گفته‌ها دو شرط اصلی در ارائه گزارشات دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است.

استاندار فارس در بخش دیگر از سخنان خود بر توجه به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ویژه بانوان زندانی در این ایام اشاره و اظهار کرد: در صورتی که اعتباری فراهم کنیم و بتوانیم با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خانواده‌ای را دور هم جمع کنیم، قطعاً گام مؤثری برای تقویت بنیان خانواده برداشته‌ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied