شمانیوز
شما نیوز

استاندار فارس :

زمینه حضور سلایق مختلف در انتخابات فراهم است

استاندار فارس در آیین افتتاح طرح های مدیریت شهری شیراز، رمز موفقیت امروز استان و شیراز را وحدت، صمیمیت و هم افزایی حاکم بین مسؤلان استان عنوان کرد.

زمینه حضور سلایق مختلف در انتخابات فراهم است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدهادی ایمانیه در آیین افتتاح طرح های مدیریت شهری شیراز که با حضور وزیر کشور برگزار شد؛ ضمن تبریک ایام میلاد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: ان شاءالله با دعای حضرت صاحب الزمان(عج)، استان و شهر ما در مقابل همه دشمنی ها و آسیب ها بیمه باشد و خیر و برکت نثار مردم این استان گردد.

وی افزود: از وزیر کشور که مجدانه و با پشتکار فراوان، در استان های مختلف حاضر و دستگاه های حاکمیتی را بصورت میدانی ارزیابی می کند متشکرم.

استاندار فارس با بیان اینکه سالروز بزرگداشت مهندس را سپری کرده ایم از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا(ص) نیز تقدیر کرد و گفت: به عظمت مهندسین مسلمان ایرانی که امروز در سراسر کشور به وضوح عیان است، مفتخریم و آنان را سرمایه گرانبهای کشور می دانیم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام اظهار داشت: شهدای عزیز ما که در جوار این حرم به شهادت رسیدند اکثراً از رویش های انقلاب بودند و این حکایت از آن دارد که انقلاب اسلامی توانسته در عرصه های مختلف خودنمایی کند.

ایمانیه در ادامه با بیان خدمات مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای مدیریت شهری، وحدت همه دستگاه ها و نهادهای امنیتی، اجرایی، نظامی و انتظامی استان را مثال زدنی دانست و افزود: رمز موفقیت امروز استان فارس و شیراز وحدت، صمیمیت و هم افزایی است که بین مسؤلین استان حاکم است و امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات پیش‌ روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: یازدهم اسفندماه سال جاری، هر ایرانی و ایران دوستی که به عشق اسلام و ایران زندگی می کند باید پای کار انتخابات باشد.

وی به تمرکز دشمنان مبنی بر کاهش مشارکت مردم در این دوره اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دوستداران شهدا، اسلام، ایران و افرادی که خواهان توسعه و آبادانی کشور هستند ان شاءالله در این همایش بزرگ سیاسی حاضر شوند و دشمنان را ناامید کنند.

او با تاکید بر اینکه زمینه برای حضور سلایق مختلف فراهم است از مشارکت کنندگان خواست با انتخاب انسان هایی که خدمتگزار شهر و استان هستند، مجلسی در طراز جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied