شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از شناسایی و تعطیلی هفت مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز از ابتدای اسفند امسال خبر داد.

تعطیلی ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر مهرداد شریفی گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، هفت مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز، اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است، افزود: همه مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

او ادامه داد: دخالت افراد بدون صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: مراجعه شهروندان به مراکز غیر مجاز زیبایی که اغلب در منازل مسکونی و به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند، منجر به ایجاد آسیب و صدمات جبران ناپذیر می‌شود.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied