شمانیوز
شما نیوز

در دولت روحانی،آموزش و پرورش در حاشیه است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت و وزیر آموزش و پرورش گفت:چرا باید آموزش و پرورش به جولانگاه جریان‌های سیاسی معلوم الحال تبدیل شود.

در دولت روحانی،آموزش و پرورش در حاشیه است

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، ابراهیم عزیزی در نشست علنی مجلس در پاسخ به گزارش وزیر آموزش و پرورش درخصوص مشکلات نظام آموزشی کشور اظهار داشت:اساساً در دولت آقای روحانی وزارت آموزش و پرورش در اولویت نیست، متاسفانه آموزش و پرورش حاشیه ای و فاقد اولویت است.

وی با بیان اینکه چرا باید آموزش و پرورش به عنوان مرکز تعلیم و تربیت ایرانی و اسلامی به جولانگاه جریان‌های سیاسی معلوم الحال تبدیل شود بیان کرد:چه پاسخی برای عزل و نصب‌های یک شبه دارید. چه حجتی داشتید فرزند شهیدی که مدیرکل آموزش و پرورش فارس بود را یکشبه برکنار و عناصر معلوم الحال را جایگزین وی کردید.

او گفت: چه دلیلی برای تبعیض‌های ناروای خود دارید؟سازمان دانش آموزی حیات خلوت چه کسانی شده است؟

عزیزی خاطرنشان ساخت: امروز رانت خواری موسسات آموزشی را شاهدیم، اگر جریان های سیاسی اجازه دادند وضعیت موسسات آموزشی را بررسی کنید.

وی با بیان اینکه خبرهای بدی از دانشگاه فرهنگیان به گوش می رسد افزود:چرا به دنبال دفاع از حقوق نیروهای خود نیستید؟ چرا نیروهای نهضتی باید احساس تبعیض کنند.

وی ادامه داد:ما انتظار داریم آموزش و پرورش در نظام اسلامی در اولویت باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied