شمانیوز
شما نیوز

85 روستا در 4 سال اخیر برق‌دار شده‌اند

قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: در طول 4 ساله اخیر 85 روستا بر شمار روستاهای برق‌دار هرمزگان افزوده و 30 مولد تولید برق نیز برای پایداری برق مردم ساکن در جزایر احداث شده است.

مجید حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه محمد ذاکری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: وضعیت برق در جزایر هرمزگان به حالت قابل قبول و پایداری رسیده است و در شرایطی که در سال 91 با مشکلات و قطعی برق و خاموشی زیادی در جزایر مواجه بودیم اما اکنون با نصب و راه‌اندازی 21 مولد برق در جزایر شاهد پایداری شبکه و رضایت‌مندی مردم هستیم.

وی بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری و اعتبارات در حوزه زیرساخت در شبکه توزیع برق هرمزگان از 800 میلیارد تومان ارزش در سال 91 به بیش از 1800 میلیارد تومان در سال 95 بالغ می‌شود و شاهد توسعه متوازنی در زمینه گسترش شبکه توزیع برق در استان متناسب با رشد نیازهای مردم و صنایع و بخش تجاری هستیم.

قائم مقام شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به برق‌دار شدن 85 روستای استان در طول 4 ساله اخیر، عنوان داشت: 138 هزار مشترک جدید در سراسر استان هرمزگان از جمله 36 هزار واحد مسکن مهر برق‌دار شده‌اند و روند برق‌رسانی به شهرک‌ها و مناطق مختلف استان ادامه دارد.

حیدری گفت: موضوع آموزش در ساختار شرکت توزیع برق هرمزگان به طور جدی در همه سطوح و لایه‌های فنی و مدیریتی جریان دارد و در طول سال‌های اخیر بیش از 250 هزار ساعت نفر آموزش در استان به پرسنل در شهرهای مختلف داده شده است.

وی تصریح کرد: شرایط مناسبی در را در زمینه پایداری برق در استان هرمزگان شاهدیم و در گذشته اگر کوچکترین باران و بادی در استان رخ می‌داد بلافاصله مشکلات وسیعی بروز می‌کرد اما اکنون بواسطه حمایت‌های دولت و تلاش‌های صورت گرفته و اصلاح شبکه، شاهد پایداری مطلوبی در حوزه برق هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied