شمانیوز
شما نیوز

جزییات تیراندازی به فرمانده انتظامی زابل

ایرنا/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرهنگ احمد ثمره ابراهیمی فرمانده انتظامی زابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

جزییات تیراندازی به فرمانده انتظامی زابل

سردار محمد قنبری اظهار داشت: جانشین فرمانده انتظامی و معاونت اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان مامور رسیدگی به جزئیات این حادثه شدند.

 

وی بیان کرد: بزودی اخبار تکمیلی در این رابطه در اختیار رسانه ها قرار داده خواهد شد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی در حال شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه هستند. یک منبع اگاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: فرمانده انتظامی زابل در یک عملیات شناسایی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. وی ادامه داد: حال عمومی سرهنگ ابراهیمی مساعد و در حال طی مراحل درمان است.

ضارب دستگیر شد

سردار محمد قنبری در زاهدان از جراحت فرمانده انتظامی زابل در درگیری خبر داد و اظهار داشت: فرمانده انتظامی شهرستان زابل واقع در منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان شب گذشته در عملیاتی زخمی شد.

وی افزود: ساعت 23:30 شب گذشته در اجرای حکم دستگیری فردی شرور و سابقه‌دار تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان زابل با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با نزدیک شدن ماموران انتظامی به محل مخفیگاه این فرد شرور، متهم  با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودرو تیراندازی که سرهنگ"احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ناحیه پهلو مجروح و بلافاصله به بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل منتقل شد.

سردار قنبری در پاسخ به این سئوال که وضعیت سلامت سرهنگ ثمره حسینی در چه وضعیتی قراردارد گفت: با توجه به انتقال به موقع به بیمارستان، اقدامات درمانی روی فرمانده انتظامی زابل صورت گرفته و وضعیت عمومی وی رضایت‌بخش است.

وی خاطرنشان کرد: این فرد شرور ساعتی پس از این حادثه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش 2 قبضه سلاح کلاشنیکف، 8 تیغه خشاب حاوی 234 فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه 180عدد فشنگ شکاری و 165عدد پوکه فشنگ شکاری، 2 عدد فشنگ پرکن اسلحه شکاری،  یک عدد شوکر ، 2 عدد سینه خشاب کلاشنیکف ، یک عدد سینه خشاب اسلحه شکاری و یک قبضه شمشیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجوئی های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied