شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز:

عده ای چشم دیدن باشگاه درصدر جدول را ندارند

از هواداران و بازیکنان انتظار دارم مراقب توطئه ها بر علیه باشگاه باشند

عده ای چشم دیدن باشگاه درصدر جدول را ندارند

به گزارش خبرنگار شمانیوز: یک مقام آگاه در باشگاه استقلال که نخواست  نامش فاش شود گفت : بازیکنان حق دارند مطالبات خود را از باشگاه در یک بستر قانونی مطالبه کنند و باشگاه هم متعهد به پرداخت مطالبات است. اما جای این مطالبه فضای رسانه نیست. از بازیکنان تیم می خواهم هوشیار باشند و در دام افراد مغرض و زیاده خواه نیفتند. آغوش باشگاه برای پاسخگویی و پیگیری مشکلات بازیکنان باز است.

وی درباره مسائل مالی باشگاه نیز عنوان کرد: از زمانی که آقای مددی مدیرعامل شده‌است، تنها در ٤ ماهه اخیر، به غیر از باز کردن پنجره واخذ مجوز حرفه ای سازی و پرداخت بخش دیگری از بدهی ها که مستلزم پرداخت مبالغ هنگفتی بوده است، حدود ۳۰ میلیارد تومان از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است که این رقم معادل حدود نیمی از  بودجه سال گذشته باشگاه  و معادل بودجه یک سال یک تیم لیگ برتری است. این مقام آگاه در خصوص اظهارات برخی بازیکنان در خصوص غذا در مسجد سلیمان گفت: اگر  بنای  باشگاه صرفه‌جویی در این مسائل بود که تیم را دو روز زودتر راهی خوزستان نمی‌کردیم. در خصوص مسجد سلیمان چند نکته را باید متذکر شویم. اول اینکه شهر مسجد سلیمان هتلی ندارد و همه تیم‌ها راهی خوابگاه دانشگاه آزاد این شهر می‌شوند. از طرفی تیم‌ها می‌توانند در اهواز اردو بروند و روز بازی راهی مسجد سلیمان شوند که کادرفنی در این رابطه تصمیم گرفتند تیم به مسجد سلیمان برود. نکته دوم اینکه غذای تیم با نظر پزشک تیم تهیه می‌شود و پزشک تیم هم با کادرفنی در ارتباط هستند. این را هم بایستی گفت در تمرینات استقلال و در سال های اخیر سابقه نداشته ناهار به بازیکنان داده شود ولی در دوره مدیریت جدید، هرروز از یکی از بهترین رستوران های تهران دو نوع غذا در تمرین سرو می‌شود. 

این مقام آگاه درباره زمین تمرین استقلال نیز متذکر شد:

- در این باره هم نیاز است چند نکته بیان شود. اول اینکه در دوره مدیریت‌های قبلی کمپ حجازی اجاره داده شده و ما مجبوریم به آن قرارداد پایبند بمانیم و حتی اگر قرارداد امروز هم فسخ شود، آن زمین برای احیا و داشتن کیفیت لازم نیاز به حدود ۸ الی ۱۰ میلیارد هزینه وشش ماه زمان دارد. دوم اینکه بارها به  مسئول  ذیربط در تیم گفته شده است که زمینی مناسب معرفی کنند و کاری به هزینه اش هم نداشته باشند که هنوز بعد از هفته‌ها دوستان به ما زمینی را معرفی نکرده‌اند.

سوم اینکه قرارداد  استقلال با زمین مجموعه تهرانسر تا پایان فصل است و از ۵ اسفند دوباره در این زمین تمرین خواهیم کرد. چون همه هزینه آن را پرداخت کرده ایم.چهارم اینکه زمین مجموعه انقلاب هم ترمیم شده و مهیای انجام تمرینات است. 

نکته آخر هم اینکه برخی ظاهرا فراموش کرده‌اند در سال‌های اخیر تا چه اندازه مشکل زمین جدی بود و بارها برای تمرین مجبور می شدند راهی سالن شوند و یکبار برای تمرین کردن در فصل قبل راهی جایی شدند که چمنش مصنوعی بود و حتی پارکینگ هم نداشت. ولی در فصل جاری همواره زمین تمرین مهیا بوده است. از طرفی آیا واقعا با داشتن سه زمین چمن و دو سالن بدنسازی باز هم کمبود احساس می شود؟ 

این مقام آگاه در پایان تصریح کرد : مدیرعامل استقلال بهترین امکانات ممکن را در سال‌های اخیر برای استقلال ایجاد کرده‌ است. وجود این امکانات، یعنی سه زمین چمن، دو سالن بدنسازی، پرواز چارتربرای سفر به استانها و هماهنگی با cipفرودگاه برای رفاه اعضای تیم، اقامت در بهترین هتل‌ها، تهیه دو اتوبوس برای حمل و نقل تیم، پرداخت پاداش بعد از هر برد، تهیه ناهار بعد از هر تمرین و ... مسائلی است که در سال‌های اخیر کم سابقه و شاید بی سابقه بوده است.عده ای که چشم دیدن باشگاه در صدر جدول را ندارند بدنبال ایجاد تحریکاتی هستند که از هواداران وبازیکنان انتظار دارم با هوشیاری مراقب این توطئه ها بر علیه باشگاه باشند.

ایجاد این حواشی عموما برای تیم هایی است که در خطر سقوط قرار دارند نه تیمی که درصدر جدول است و امیدوارم هواداران عزیز کمک کنند تا با کمک همدیگر توطئه ها را خنثی کنیم و استقلال با آرامش و انسجام به سوی قهرمانی گام های محکم بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied