شمانیوز
شما نیوز

حواشی دیدار استقلال و گل گهر + عکس

تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت 21:50 امشب (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر + عکس

به گزارش شمانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت 21:50 امشب (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

* پیش از آغاز بازی، اعضای دو تیم در برنامه «نه به اعتیاد» شرکت کردند. روبه‌روی جایگاه نیز بنرهای بزرگ «نه به اعتیاد» نصب شده است.

 

01291330 (1)

 

* فرهاد مجیدی، قبل از سوت داور به سمت امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر و سابق خود رفت. علیرضا حقیقی، دروازه‌بان گل گهر نیز برخورد گرمی با بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال داشت.

* تعدادی از بازیکنان استقلال به سمت قلعه‌نویی رفتند، از آن طرف هم آرمین سهرابیان و بهنام برزای به سمت نیمکت استقلال رفتند.

* گل اول استقلال در حالی به ثمر رسید که کمک داور پس از اینکه دید توپ از خط عبور کرده ، پرچمش را به نشانه گل بالا برد. حقیقی، دروازه‌بان گل‌گهر اعتقاد داشت توپ از خط عبور نکرده و به سمت کمک داور رفت و اعتراض شدیدی کرد.

پس از چند دقیقه دوباره حقیقی به کمک داور اعتراض کرد و گفت چرا با تاخیر پرچم زدی که توپ گل شده است؟ در این لحظه که بازیکنان ذخیره گل‌گهر اشاره می‌کردند بهتر است بازی را از سر بگیرد، فرهاد مجیدی به سمت حقیقی رفت و با به کار بردن لفظ انگلیسی کمک داور به او گفت توپ دو متر از خط رده شده و بهتر است فیلمش را ببیند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied