شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده موسسه اعتباری ملل

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (نوبت دوم) موسسه اعتباری ملل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس اعلام و دعوت قبلی، بصورت اصالتی و وکالتی، به میزان 80/11 درصد و همچنین با ایجاد امکان پخش زنده ازطریق کانال اینستاگرام موسسه برای سهامداران، در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده موسسه اعتباری ملل

به گزارش شمانیوز، در این جلسه که با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز حسابرس مستقل و بازرس قانونی همراه بود، پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجمع، ناظران، منشی و اعلام رسمیت جلسه توسط دبیر مجمع و قرائت دستور جلسه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به تشریح عملکرد موسسه پرداخت. 

مدیرعامل موسسه ملل ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی ها و ایثار شهدای این مرز و بوم گفت: خدا را شاکریم که با وجود تحریم‌ها و تهدید‌های ظالمانه دشمنان کشور اسلامیمان ایران و از سوی دیگر در شرایط شیوع و گسترش بیماری کووید ۱۹ همواره در جهت خدمت رسانی موفق عمل کرده ایم. وظیفه تک تک ماست که با هدف سودآوری افزون‌تر و رضایت حداکثری سهامداران و سپرده گذاران مسیرهای بهتر و موفق تری را پیمایش کنیم تا به اهداف و برنامه های خود دست یابیم.

حجت الاسلام جوادی ضمن قدردانی از اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران موسسه بیان کرد: آنچه که بیش از هر چیز در موسسه مد نظر قرار می‌گیرد، بحث مراقبت و نظارت در بخش‌های منابع و مصارف است. اطمینان داشته باشید که پرداخت تسهیلات در بخش هایی صورت می گیرد که بتواند زمینه ساز به گردش درآوردن چرخه اقتصاد کشور و نیز اشتغالزایی برای جوانان کشور شود. 

وی افزود: اجازه نخواهیم داد که این تسهیلات در بخش های ارز، سکه، واسطه ‌گری و سایر مشاغل کاذب مصرف شود. خدا را شاکریم که همکارانی بر سر سفره شما سهامداران نشسته‌اند که دلسوزانه و با عشق و با تعصب، مراقب و مواظب منابع موسسه هستند. 

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن اشاره به دلاوری مردان بزرگی نظیر شهید طهرانی مقدم که در جهت توسعه و پیشرفت حوزه نظامی توانستند مقابل ابرقدرت ها، اقتدار کشور عزیزمان را به رخ بکشند، گفت: درحوزه اقتصاد نیز بایستی به سیره بزرگوارانی همچون طهرانی مقدم و سردار سلیمانی که دلسوز نظام بودند تاسی نمود تا قدرت ایران را به کل جهانیان نشان ‌دهیم.

سیدامین جوادی با اشاره به ضرورت همدلی در عصر حاضر اظهار داشت: اگر با هم، کنار هم وهمراه هم باشیم وحسادت ها و دفع کردن ها را به همیاری و رفع مشکل تبدیل کنیم، بدون تردید می توانیم در حوزه اقتصاد نیز با توجه به ظرفیت های خدادادی که در کشور داریم به موفقیت‌های جهانی دست یابیم. فکر، اندیشه، ایده و همیاری های تک‌تک مرم می‌تواند در کنار هم قرار گرفته و در جهت رسیدن به هدف موفق عمل کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل افزود: با وجود این همه منابع زیرزمینی و نیز منابع انسانی جوان کارآمد و تحصیلکرده، می توانیم بیش از پیش موفق باشیم.


بیشتربخوانید:افزایش ۴۰ هزار میلیارد ریالی سرمایه موسسه ملل تا اواسط سال آتی/گام نهایی موسسه ملل در مسیر تبدیل شدن به بانک


 

 وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش همکاران و مدیران موسسه ملل گفت: از آنجا که یکی از دستورات و تاکیدات ولی امرمان مقام معظم رهبری، موضوع اشتغال زایی است، امیدواریم که با اعطای تسهیلات به جا و به موقع و نیز اصولی به متقاضیان تسهیلات گامی مهم در جهت توسعه کشور و نیز اشتغال جوانان برداریم.

در ادامه جلیل پور، نماینده شرکت حسابرسی نسبت به قرائت گزارش حسابرسی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه 1399 اقدام نمود که مدیرعامل و قائم مقام موسسه توضیحات لازم را در خصوص موارد مطرح در گزارش حسابرسی بیان کردند. همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار نیز نکته نظرات خود را در خلال برگزاری جلسه اعلام داشته که مورد توجه قرار گرفت.

پس از قرائت گزارش هیئت مدیره و حسابرس قانونی، از حاضرین رای‌گیری به عمل آمد و با اکثریت آرا صورت مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1399 به تصویب رسید. 

همچنین  در پایان مجمع شرکت حسابرسی "فریوران راهبرد" به عنوان بازرس اصلی و شرکت "ایران مشهود" به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال مالی انتخاب شدند. 

و روزنامه "دنیای اقتصاد" به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های موسسه انتخاب گردید.

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل

منبع:روابط عمومی موسسه اعتباری ملل

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied