شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین نهال‌های گردو در لرستان که شما را به درآمد میلیونی میرساند

استان لرستان یکی از مناطق دیدنی بسیار زیبا و خوش آب وهوا در کشورمان است. این استان که در نواحی غربی کشورمان قرار گرفته است. به علت تنوع آب وهوایی و همچنین منابع آبی بسیار مطلوبی که دارد یکی از مناطق بسیار حاصلخیز و مناسب برای کشاورزی و باغداری است. تنوع آب وهوایی این استان از شمال شرق به جنوب غرب گرم تر میشود به این ترتیب باید ارقام میوه ی متناسبی برای هر بخش در این استان انتخاب شود.

بهترین نهال‌های گردو در لرستان که شما را به درآمد میلیونی میرساند

 نهال گردو یکی از بهترین ارقام میوه است که قادر است با اکثر شرایط آب وهوایی هماهنگی و سازگاری داشته باشد. بنابراین با خرید نهال گردو در لرستان شما میتوانید بهترین بهره وری و سازگاری را از باغ‌های خود شاهد باشید. از طرفی قیمت نهال گردو لرستان  نیز بسیار مقرون به صرفه میباشد. و با توجه به محصول دهی حداکثری و عمر اقتصادی که درختان گردو دارند؛ خرید نهال گردو در لرستان با توجیه اقتصادی همراه است. شما میتوانید با خرید بهترین نهال گردو در لرستان بیشترین سوددهی را نسبت به سایر ارقام بدست آورید. اگر قصد خرید بهترین نهال گردو در لرستان را دارید؛ حتما تا انتهای این متن با ما در نهالستان پالیزگردو همراه باشید.

 

یکی از استانهای مهم و غربی در کشورمان استان لرستان است. مرکز این استان؛ شهرستان خرم آباد است. این استان در رتبه سیزدهم از نظر جمعیتی قرار دارد. لرستان واقع در مناطق کوهستانی رشته کوه زاگرس و چند دشت است. که کوه اشترانکوه با ارتفاع 4150 متر بلندترین نقطه در این شهر به حساب میاید. بلندترین شهرهای این استان الیگودرز؛ ازنا و دورود بوده و مناطق جنوبی این استان که دارای ارتفاع کمتری هستند ارتفاعی برابر 500 متر از سطح دریا دارند. لرستان یکی از استان‌های پرآب در کشورمان است. که این موضوع کشاورزی و باغداری را در این استان رونق فراوان بخشیده است.

آب وهوای استان لرستان چگونه است؟

 قرارگیری لرستان در یک منطقه ی کوهستانی رشته کوه زاگرس در غرب کشورمان، در آب وهوای این استان تاثیر به سزایی داشته است. آب وهوا در این استان از شمال شرق به جنوب غرب گرم تر میشود. استان لرستان بسیار خوش آب وهوا و چهار فصل است. 3 ناحیه آب وهوایی از جمله؛ سرد کوهستانی در نواحی شمالی؛ معتدل در نواحی مرکزی و آب وهوای گرم در نواحی جنوبی در این استان دیده میشود. اختلاف دمایی در نواحی شمالی و جنوبی این استان و در حداقل و حداکثر دما؛ تا 80 درجه سانتیگراد است. بیشترین و کمترین دمای ثبت شده در استان لرستان 47.4 و 35- درجه سانتیگراد میباشد. بارندگی سالیانه در استان لرستان بین 550 تا 600 میلی متر است.

موقعیت جغرافیایی در استان لرستان چگونه است؟

 استان لرستان دارای 11 شهرستان اصلی به نام‌های ازنا؛ الیگودرز؛ بروجرد؛ پلدختر؛ چگنی، خرم آباد؛ دلفان؛ دورود؛ رومشکان؛ سلسله، کوهدشت است. همسایه‌های استان لرستان از سمت شمال همدان و مرکزی و از جنوب خوزستان است. از شرق با استان اصفهان و از غرب با استان کرمانشاه و ایلام مرز مشترک دارد. در بخش جنوب شرقی نیز مرز کوچکی با استان چهارمحال و بختیاری دارد.

کدام نهال‌های گردو را میتوانیم در استان لرستان بکاریم؟

8c1a6488-355b-4106-b1cc-92a8585ce7a0

نهال‌های گردویی در استان لرستان با عنوان "بهترین نهال گردو در لرستان" شناخته میشوند؛ که براساس آزمایشات و تجربیات و همچنین اصلاحات انجام شده روی نهال، قادر به محصول دهی و عمر اقتصادی بالا بوده و همچنین در مواجهه با سرما و گرمای منطقه و آفات و بیماری‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان دهند. بهترین نهال گردویی که میتوانید در سرتاسر استان لرستان بکارید ارقام زیر هستند:

خرید نهال گردو فرنور

بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت درخت گردو فرنور پیوندی بین 0-3000 متر است. که تقریبا تمامی نواحی در استان لرستان را پوشش میدهد. این رقم در برابر سرما و گرما مقاومت مطلوبی دارد. و پس از سازگاری با منطقه و رسیدن به سن بلوغ در سن 5 سالگی محصول دهی آن به 8 تن در هکتار میرسد. این محصول دهی حداکثری و با کیفیت است. و در صورت نگهداری مناسب از درختان تا بیش از 100 سال ادامه دارد.

خرید نهال گردو ژنوتیپ برتر

درخت گردو ژنوتیپ برتر به علت اصلاحاتی که روی آن پیش از فروش نهال گردو در لرستان توسط نهالستان پالیزگردو انجام میشود، بهترین عملکرد را در استان لرستان از خود نشان خواهد داد. یکی از نقاط قوت این رقم عمر اقتصادی بالای آن (تا 200 سال) است. ارتفاع مطلوب برای کاشت آن نیز تا 3000 متر از سطح دریا است. محصول دهی درختان با رسیدن به سن بلوغ در سن 5 سالگی تا 8 تن در هکتار میرسد.

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9

 یکی از بهترین و پرمحصول ترین درختان گردو در سرتاسر کشورمان؛ نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 است. این رقم که پس از رسیدن به سن بلوغ در 5 سالگی، قادر به محصول دهی تا 16 تن در هکتار است؛ بیشترین محصول دهی را در بین سایر ارقام گردو به خود اختصاص داده است. محصولات آن نیز بسیار باکیفیت و درشت بوده و برای فروش در بازارهای داخلی و خارجی مناسب است. عمر اقتصادی این رقم اصلاح شده و ژنوتیپ نیز بسیار بالا و تا 100 سال است. ارتفاع از سطح دریایی که درخت گردو ژنوتیپ پالیز در آن با بهترین عملکرد همراه است؛ بین 0 تا 3000 متر میباشد.

خرید نهال گردو چندلر

e9c5a3df-9e5c-44e9-9af8-b31b08652f81

 درخت گردو چندلر پیوندی که از مشهورترین و پرطرفدارترین ارقام گردو در استان لرستان به حساب میاید. قادر به محصول دهی حداکثری تا 7 تن در هکتار میباشد. گردو چندلر بسیار درشت است و تا 15 گرم به همراه پوسته چوبی وزن دارد. عمر اقتصادی درخت گردو چندلر از 5 سالگی آغاز میشود و تا بیش از 100 سال ادامه خواهد داشت. پیش از خرید نهال گردو چندلر در لرستان توجه کنید که ارتفاع مطلوب برای کاشت این رقم بین 100 تا 1500 متر است. تنها در صورت سازگاری با منطقه خود؛ این رقم را در باغتان بکارید.

نهال گردو خوشه ای فرانسه

نهال گردو خوشه ای فرانسه یکی از ارقام پیوندی و اصلاح شده در کشورمان است. که قادر به سازگاری با ارتفاع بین 500 تا 1500 متر از سطح دریا میباشد. محصولات این رقم بسیار بازار پسند و پرطرفدار است. محصول دهی حداکثری آن نیز به 7 تن در هکتار میرسد. این محصول دهی حداکثری تا پایان عمر اقتصادی درخت یعنی تا بیش از 100 سالگی نیز ادامه خواهد داشت.

توجه نمایید که پیش از خرید نهال گردو در لرستان  از ارتفاع از سطح دریای دقیق منطقه خود آگاه شده و سپس با مقایسه ارتفاع منطقه خودتان با ارتفاع اعلام شده؛ ارقام متناسب برای شهر و باغ خود را خریداری نمایید.

چگونه میتوانیم بهترین نهال گردو در لرستان را از معتبر ترین نهالستان گردو بخریم؟

ebf93572-6f98-43b7-8acd-f17150430cb0

متاسفانه امروزه افراد سودجو و غیر متخصص اقدام به فروش نهال گردو در لرستان نموده اند. این افراد به علت عدم آگاهی‌های لازم و عدم دریافت مجوزهای معتبر؛ نهال‌هایی مغایر با رقم اصلی انتخاب شده توسط باغداران محترم؛ با کیفیت پایین و عدم انجام اصلاحات لازم پیش از فروش ارائه مینمایند. از این رو به شما باغداران محترم توصیه مینماییم حتما پیش از خرید نهال گردو در لرستان، فاکتورهای زیر را بررسی نمایید:

  • بررسی مجوزهای مرکز فروش نهال گردو: گواهینامه فعالیت؛ شناسنامه معتبر و...
  • بررسی سابقه فعالیت نهالستان گردو
  • سابقه ی کاری و مشتریان راضی
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش روز کشاورزی و باغداری
  • انجام اصلاحات پیش از فروش نهال گردو بر روی کلیه نهال‌ها
  • ارائه گواهی سلامت و گارانتی معتبر پس از فروش
  • ارائه مشاوره‌های رایگان پیش و پس از خرید نهال گردو

نهالستان پالیزگردو با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی یکی از بزرگترین نهالستان گردو کشورمان میباشد. این مرکز با بیش از نیم قرن تجربه فعالیت و با هزاران مشتری راضی، امروزه به عنوان نهالستان جهادکشاورزی نهال گردو در ایران شناخته میشود. نهالستان پالیزگردو موفق به دریافت کلیه مجوزهای معتبر و رسمی از جهادکشاورزی از جمله؛ شناسنامه معتبر و رسمی؛ گواهینامه رسمی و گواهی ثبت اختراع و... میباشد. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی؛ آنلاین و حضوری با ما در ارتباط باشید و از مشاوره‌های رایگان پیش از خرید نهال گردوی متخصصین ما بهره مند شوید. پس از انتخاب بهترین نهال گردو در لرستان سفارش خود را ثبت نمایید. جهت افزایش رفاه حال باغداران محترم نهالستان پالیزگردو 2 روش تسویه حساب در اختیار باغداران قرار داده است.

  1. پرداخت کامل مبلغ سفارش خرید نهال گردو
  2. پرداخت 1 چهارم مبلغ سفارش خرید نهال گردو به صورت بیعانه

در هنگام ارسال نهال‌های گردو؛ کلیه نهال‌ها هرس ریشه و ضدعفونی شده و با وسیله نقلیه مناسب و به همراه گواهی سلامت و ضمانتنامه کتبی معتبر برای شما ارسال میشود.

از خدمات پس از فروش نهالستان پالیز گردو میتوان به ارائه مشاوره رایگان در حوزه نحوه احداث باغ گردو؛ احداث باغ گردوی شما به صورت حضوری و همچنین ارائه مشاوره در حوزه بیماری شناسی و آفت زدایی توسط متخصصین گیاه شناسی پالیزگردو میباشد.

شماره تماس : نهالستان پالیز ۰۹۰۲۱۸۳۲۳۹۳۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

آدرس سایت پالیزگردو  palizgerdo.com

آدرس سایت پالیز نهال  paliznahal.com

آدرس نهالستان پالیز: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت

 


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied