شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

باربری به شهرستان بصورت تخصصی و ارزان با خدماتی متمایز

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و باربری ، همه روزه امکان ارسال بار از نقاط مختلف کشور به سایر مناطف و استان ها را با کمترین نرخ کرایه برای هموطنان گرامی فراهم نموده است و شما می توانید در اسرع وقت بدون هزینه های اضافی اقدام به انتقال انواع بار و کالا های تجاری و صنعتی ، شخصی و سازمانی و محموله های بزرگ و بسیار بزرگ نمایید.

باربری به شهرستان بصورت تخصصی و ارزان با خدماتی متمایز

حمل بار به شهرستان با ارزانترین نرخ کرایه

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و باربری ، همه روزه امکان ارسال بار از نقاط مختلف کشور به سایر مناطف و استان ها را با کمترین نرخ کرایه برای هموطنان گرامی فراهم نموده است و شما می توانید در اسرع وقت بدون هزینه های اضافی اقدام به انتقال انواع بار و کالا های تجاری و صنعتی ، شخصی و سازمانی و محموله های بزرگ و بسیار بزرگ نمایید.

خدمات مجموعه آنی بار بصورت تخصصی با بهره مندی از کاملترین بیمه نامه در اختیار شما قرار میگیرد و هموارده با کمترین نرخ کرایه برای همه مناطق کشور انجام خواهد شد.

در ادامه با برخی از خدمات آنی بار آشنا خواهیم شد.

ارسال بار از تهران به شهرستان ها

دفتر مرکزی مجموعه آنی بار در استان تهران بصورت همه روزه امکان انتقال همه نوع بار و کالا به همه نقاط کشور را فراهم نموده است . آنی بار برای جابجایی بار و کالاهای شما از تهران ، با توجه به ناوگان گسترده از انواع خودروهای باربری امکان خدمات رسانی سریع در هر ساعت از روز را دارا میباشد.

مجموعه آنی بار تعداد زیادی از انواع کامیون و تریلی را برای ارسال بار از تهران به شهرستان ها در اختیار شما قرار خواهد داد که همگی تحت پوشش بهترین بیمه نامه و با بارنامه تمبردار دولتی اقدام به جابجایی بار خواهند نمود :

  • کامیون ( 10 تن ، 15 تن و 911 )
  • تریلی ( کفی ، بغلدار ، ترانزیت چادری و کمرشکن )
  • خاور ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

برای جابجایی محموله های شما ، آنی بار بر اساس نوع بار و وزن و شرایط آن بهترین خودروی باربری را با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار میدهد. هرکدام از خودروهای باربری دارای شرایط و توانم حمل  و ابعادی متفاوت هستند و برای حمل و نقل انواع خاصی از بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرند.

باربری با استفاده از بیمه نامه کامل

برای حمل و نقل بار و کالاهای شما به نقاط مختنلاف کشور ، انی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه سرمایه و محموله شما را بصورت کامل تضمین خواهد نمود.

استفاده از بیمه نامه ای که در صورت بروز حوادث و خسارات ، هزینه های ناشی از خرابی و یا ازبین رفتن کامل محموله را بر عهده بگیرد از ویژگی های یک شرکت حمل و نقل متخصص و حرفه ای خواهد بود.

آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بهترین بیمه نامه با بالاترین پوشش ممکن استفاده می نماید. بیمه ایران بهترین و کاملترین بیمه ای است که از لحظه بارگیری تا لحظه تحلیه محموله تمامی مسئولیت های حمل و نقل را بر عهده خواهد گرفت.

میزان پوشش بیمه نامه بر اساس  میزان ارزش محموله شما مشخص میشود و با اعلام ارزش دقیق محموله می توانید از بیمه نامه متناسب با آن بهره مند شوید.

ارسال بار به مشهد بصورت همه روزه

یکی از خدمات تخصصی و ویژه آنی بار ، امکان حمل بار به مشهد بصورت همه روزه از همه نقاط کشور است . مشهد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای صنعتی و زیارتی و سیاحتی ، نیاز های فراوانی دارد که از نقاط مختلف کشور تامین میشود . از همین جهت ، برای تامین این نیاز ها مجموعه انی بار سرویس های باربری را از همه نقاط برای شهرستان مشهد و سایر شهر های استان خراسان در نظر گرفته است .

برای باربری مشهد ،  حمل و نقل انواع بار و کالاهای سبک و سنگین با مناسب ترین خودروهای باربری انجام خواهد شد . خصوصا برای انتقال محموله های ترافیکی و بسیار سنگین ، آنی بار همه روزه خدماتی تخصصی و ارزان را در اختیار شما قرار میدهد .

باربری تهران به مشهد  نیز با استفاده از کامیون و تریلی و خاور و نیسان وانت در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

حجم زیادی از انواع بار و کالایی که به مشهد ارسال میشود ، محموله های تجاری و صنعتی میباشد که عموما در حجم زیاد و ابعاد بزرگ هستند و از تریلی ها برای جابجایی آنها استفاده میشود.

برای انتقال لوازم خانه و اثاثیه نیز آنی بار برای شهر مشهد و سایر شهرهای استان خراسان بهترین خدمات را با کمترین هزینه و با استفاده از کارگران متخصص ارائه می نماید.

 

ارسال بار به اصفهان با کمترین هزینه

 

حمل بار به اصفهان نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی آنی بار است که همه روزه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد . برای ارسال بار و کالا به اصفهان ، مجموعه آنی بار همه روزه از همه نقاط استان تهران و یا شهرستان های دیگر کشور انواع کامیون و تریلی و خاور و کامیونت ایسوزو را در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال بار به اصفهان توسط آنی بار بصورت تخصصی با کاملترین بیمه نامه انجام میشود و در صورتی که در هنگام حمل و نقل محموله شما حادثه ای سبب بروز خسارت به محموله شود ، تمامی خسارات بصورت کامل توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.

شهرک صنعتی جی ، سگزی ، مبارکه ، نطنز و . . .. همگی تحت پوشش خدمات تخصصی آنی بار هستند و امکان ارسال انواع بار و کالا و دستگاه های صنعتی به این نواحی فراهم می باشد .

باربری تهران به اصفهان علاوه بر کامیون ها و خودروهای باری سنگین با استفاده از نیسان وانت نیز انجام میشود که امکان انتقال محموله هایی با وزن کمتر را نیز برای شما  فراهم می نماید .

 

ارسال بار به جزیره کیش

جزیره زیبای کیش نیز یکی از تجاری ترین نقاط کشور است که روزانه حجم زیادی از انواع بار و کالا برای این شهر دریایی ارسال میشود .  مجموعه آنی بار برای انتقال انواع بار و کالا که مجاز به ورود به کیش هستند بصورت همه روزه و ارزان قیمت خدمات باربری را از هر نقطه ای از کشور در اختیار شما قرار میدهد.

حمل بار به کیش با انواع کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت انجام میشود و انتقال آنها از طریق کشتی ( لندینگ کرافت ) از طریق بندرعباس انجام خواهد شد.

                                                                                        

حجم زیادی از کالاهای منتقل شده به کیش معمولا محصولات تجاری و خوراکی است اما در بسیاری از موارد نیز به دلیل پیشرفت چشمگیر کیش ، اثاثیه و لوازم منزل نیز برای افرادی که قصد ادامه زندگی در این جزیره را دارند ارسال میشود.

استعلام کرایه باربری بین شهری

برای حمل و نقل بار و کالا بصورت بین شهری ، هزینه های حمل مهمترین موضوع است که برای صاحبین بار بسیار مهم و مورد توجه است . از همین جهت خدماتی دقیق و کامل همراه با نرخ کرایه ای معقول و مناسب همواره برای صاحبین بار و تجار گرامی بسیار قابل توجه بوده است .

برای ارسال بار و کالا به نقاط مختلف کشور ، امکان استعلام دقیقترین کرایه در اسرع وقت تنها با تماس با کارشناسان مجموعه آنی بار فراهم خواهد شد .

تنها کافیست از طریق شماره پنج رقمی 57669-021 در تماس باشید و بهترین و ارزانترین خدمات باربری به شهرستان را در اختیار داشته باشید .

با مراجعه به وبسایت آنی بار ، ازطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه به دست خواهید آورد :

https://anibar.net

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied