شمانیوز
شما نیوز

سارق قاب‌های آلومینیومی قبرستان جهرم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: با دستگیری یک سارق حرفه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون ریال قاب‌های آلومینیومی مسروقه قبرستان رضوان این شهرستان کشف شد.

سارق قاب‌های آلومینیومی قبرستان جهرم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: سحرگاه دیروز در پی به سرقت رفتن تعدادی از قاب‌های آلومینیومی قبرستان رضوان در شهرستان جهرم و انتشار کلیپ مربوطه در فضای مجازی، بلافاصله بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار فوری ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ مطهری با حضور در محل سرقت و بدست آوردن سرنخ‌هایی در این زمینه، موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت سارقی که به قاب‌های آلومینیومی مردگان رحم نکرده بود را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان این که در بازرسی از منزل سارق ۳۴ ساله تعدادی قاب آلومینیومی متعلق به قبر‌های مردگان کشف شد، تصریح کرد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز که سارق به وسیله آن اقدام به سرقت می‌کرده است نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اظهارداشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

رئیس پلیس شهرستان جهرم تصریح کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، سارقان و مجرمان به صورت ویژه در دستو کار این فرماندهی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied