شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

کارهایی که باید در آنتالیا با خانواده انجام دهید

آیا قصد دارید فرزندان خود را در تعطیلات خود در تور آنتالیا با خود ببرید؟ در اینجا چند پیشنهاد برای فعالیت ها و مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

آیا قصد دارید فرزندان خود را در تعطیلات خود در تور آنتالیا با خود ببرید؟ در اینجا چند پیشنهاد برای فعالیت ها و مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

چگونه با خانواده به آنتالیا سفر کنیم

اگر قصد سفر با بچه های کوچک را دارید، انتظار داشته باشید که چمدان های زیادی به همراه داشته باشید و کمی آشفتگی را به همراه داشته باشید. برای جلوگیری از استرس، پرواز مستقیم به نزدیک ترین فرودگاه به مرکز آنتالیا رزرو کنید. فرودگاه آنتالیا بسیار عالی است زیرا به شهر نزدیک است و گزینه های پروازی زیادی وجود دارد.وقتی پرواز مستقیم می‌گیرید، از این احتمال دوری می‌کنید که مجبور باشید برای برقراری ارتباط در یک فرودگاه شلوغ با بچه‌ها و چمدان‌ها بدوید، و فرودگاه آنتالیا به خوبی سازماندهی شده است. لازم نیست منتظر چمدان خود باشید و فرودگاه به راحتی قابل پیمایش است. با این حال، ممکن است همه چیز با بچه‌ها پیچیده شود، و ممکن است مجبور شوید به دنبال راه‌حل‌های عملی برای مشکلات در زمان بروز آنها باشید.قبل از آمدن به تور ارزان آنتالیا، بررسی کنید که آیا برای ورود به ترکیه به ویزای الکترونیکی نیاز دارید یا خیر. برای ویزای الکترونیکی برای فرزندان و نوزادان خود درخواست دهید، حتی اگر در گذرنامه شما ثبت شده باشند.البته آژانس گلبرگ سیر برای تور آنتالیا شما همه موارد را انجام می دهد.

 

چگونه با خانواده به آنتالیا سفر کنیم

 

ترانسفر فرودگاهی

حتی اگر اتوبوس‌ها و قطارهای عمومی از فرودگاه تا مرکز شهر وجود دارد، باید پیاده‌روی کنید و در مواقعی وسیله نقلیه را عوض کنید. روی این واقعیت حساب کنید که هر چیزی که در سفر به تنهایی ساده باشد می تواند در سفر با خانواده پیچیده شود.پیشنهاد می‌کنم تاکسی بگیرید، ترانسفر خصوصی ترتیب دهید، یا ماشینی را در فرودگاه برای استفاده در طول تعطیلات خود کرایه کنید. بدون توجه به گزینه، قبل از اینکه به راحتی به هتل خود برسید، بدون صرف انرژی در طول مسیر، زمان استراحت خواهید داشت.باید به شما گوشزد کنم که تاکسی ها برای بردن 5 نفر مردد هستند، اما اگر بچه های شما کوچک هستند، احتمالاً می توانید راننده تاکسی را قانع کنید. تاکسی ها معمولاً می توانند 2 چمدان بزرگ و 1 چمدان کوچک را به همراه چند چمدان کوچک ببرند.برای پیدا کردن تاکسی، کافی است به جلوی فرودگاه بروید و به تاکسی زرد رنگ با علامت « TAKSİ » علامت دهید. از فرودگاه تا مرکز شهر، حدود 10 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت. اگر ترافیک وجود ندارد، انتظار داشته باشید که تا رسیدن به هتل حدود 20 دقیقه رانندگی کنید.

کارهایی که باید در آنتالیا با خانواده انجام دهید

شما از طریق شرکت هواپیمایی خود رزرو انتقال خصوصی را انجام می دهید. اگر این گزینه را ارائه نکردند، می توانید رزرو آنلاین انجام دهید. «ترانسفر فرودگاه آنتالیا» را به صورت آنلاین جستجو کنید – تعداد زیادی از آنها وجود دارد.اگر نمی خواهید به صورت آنلاین رزرو کنید، می توانید به هر شرکت ترانسفر در فرودگاه مراجعه کنید. تعداد زیادی از آنها وجود دارد، اما من همچنان پیشنهاد می کنم از قبل رزرو کنید تا راننده شما بتواند در خروجی شما را ملاقات کند و به حمل چمدان شما به ماشین کمک کند.

چگونه با خانواده به داخل آنتالیا سفر کنیم

من متوجه شده ام که اجاره ماشین بهترین گزینه برای سفر با خانواده است. از آنجایی که سازماندهی در میان شلوغی همیشه سخت است، گرفتن اتوبوسی که در یک زمان خاص حرکت می کند، ممکن است سخت باشد، و حتی سوار شدن به اتوبوس عمومی با بچه ها می تواند سخت باشد.از طریق خط هوایی خود یک ماشین کرایه کنید یا آنلاین چک کنید. در آنتالیا شرکت های معتبری در زمینه اجاره خودرو در دنیا فعالیت می کنند. بهترین مدل را برای نیازهای خانواده خود انتخاب کنید و از آنها بخواهید ماشین را به فرودگاه بیاورند. به این ترتیب، می‌توانید هر کجا و هر زمان که بخواهید رانندگی کنید. اجاره ماشین به شما آزادی بیشتری در شهر می‌دهد و نیازی نیست برای گرفتن اتوبوس عجله کنید یا برای جا دادن همه افراد در تاکسی استرس داشته باشید.اگر نمی خواهید ماشین کرایه کنید، همیشه می توانید یک تاکسی در شهر پیدا کنید. مانند بسیاری از شهرهای اصلی ترکیه، خیابان‌های آنتالیا مملو از تاکسی‌ها هستند، بنابراین برای پیدا کردن آن مشکلی نخواهید داشت.

با خانواده خود چه کار کنید

فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید به صورت خانوادگی در آنتالیا انجام دهید. حتی اگر به دنبال یک تعطیلات آرام هستید، احتمالاً در برخی مواقع فرزندانتان خسته خواهند شد. در اینجا چند پیشنهاد برای کارهایی وجود دارد که می توانید با فرزندان خود انجام دهید.

داینوپارک آنتالیا

آنها را به دینوپارک آنتالیا ببرید. برای دیدن پارک و همه دایناسورها حداقل به 2 ساعت زمان نیاز دارید. چیزی که عالی است این است که دایناسورها حرکت می کنند و صداهایی تولید می کنند که بچه ها را به نوعی دیوانه می کند.فرزندان شما علاوه بر تفریح، به لطف تابلوهای ساده اما جذاب موجود در پارک، چیزهای زیادی در مورد دایناسورها خواهند آموخت. کارکنان نیز واقعاً توجه دارند و از پاسخگویی به سؤالات خوشحال هستند.

چگونه با خانواده داخل آنتالیا از وسایل حمل و نقل استفاده کنیم

آنها همچنین دارای اسب سواری، ترامپولین، استخرهای شنا، سینمای 5 بعدی و زیپ لاین برای بزرگسالان با پرداخت هزینه اضافی هستند، علاوه بر آن چند کافه کوچک و یک رستوران در داخل پارک نیز وجود دارد.هزینه ورودی برای هر نفر 25 دلار آمریکا است، اما باید به شما هشدار دهم که این پارک برای کودکان است و اگر انتظار تجربه بالغ‌تری دارید، ممکن است ناامید شوید.این پارک در منطقه Göynük، در انتهای جنوبی مرکز شهر آنتالیا و نزدیک به کمر است. رانندگی در آنجا حدود 2 ساعت طول می کشد.

آکواریوم آنتالیا

این مکان فوق‌العاده‌ای دیگر برای کودکان شماست که می‌توانند از آن لذت ببرند و چیزهای جدید یاد بگیرند. در اینجا 40 آکواریوم موضوعی با موجودات دریایی جالب و واقعی وجود دارد.شما و فرزندانتان می توانید در نمایشگاه ها قدم بزنید تا موجودات رنگارنگ، گرمسیری و حیوانات دریایی محلی ساکن در منطقه آنتالیا را ببینید. شما همچنین می توانید یک تور مجازی داشته باشید و اقیانوس ها را در سراسر جهان در سینما XD سفر کنید.همچنین یک موزه یخ جهانی برفی در داخل آکواریوم وجود دارد که شامل ایگلوها و خانه بابانوئل است و واقعاً در شب برف می بارد. شما می توانید از بازی با برف در دمای -5 درجه سانتیگراد لذت ببرید در حالی که مردم در گرمای تابستان در بیرون آب می شوند.در اینجا کافه‌ها و رستوران‌های روباز را در بندر قدیمی آنتالیا |Old Harbor پیدا خواهید کرد، بنابراین در صورت گرسنه بودن بچه‌ها می‌توانید هنگام صرف نوشیدنی‌ها و میان‌وعده یا غذا بنشینید و استراحت کنید.آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر در نزدیکی کم پیرامیت (هرم شیشه ای)، 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد، بنابراین رسیدن به آنجا واقعا آسان است.

پارک موضوعی سرزمین افسانه ها

اینجا دیزنی لند آنتالیا است. فرزندان شما با دیدن شیرهای دریایی و دلفین ها در نمایش ها دیوانه خواهند شد. آنها همچنین می توانند در ترن هوایی، سرسره ها و در استخرها ماجراجویی داشته باشند. شما همچنین می توانید به دروازه اژدها بروید و با قایق به قلعه بروید – فرزندان شما آن را دوست خواهند داشت.هیچ چیز در یک روز گرم در آنتالیا بهتر از حمل چتر نیست. تو پارک بهش نیاز داری حداقل کلاه به همراه داشته باشید و فراموش نکنید که کرم ضد آفتاب را هر یک ساعت به خصوص روی کودکانتان تجدید کنید.می توانید قبل از آمدن به پارک، رزرو آنلاین انجام دهید و تخفیف بگیرید. همچنین مانع از یک ساعت انتظار شما در صف ورودی پارک می شود.این پارک در سریک، کمی خارج از مرکز آنتالیا واقع شده است. حدود 40 دقیقه طول می کشد تا با ماشین به آنجا برسید، اما رزرو با آژانس توریستی همچنان انتخاب بهتری است. هزینه آن حدود 80 دلار است که شامل نقل و انتقالات و یک پاس اولویت است.

آکواریوم آنتالیا و دینو پارک آنتالیا و لند آف لجند را از دست ندهید

 

آنها در ورودی به شما یک دستبند می دهند که مانند پول داخل پارک عمل می کند. اگر طرف 4 نفره شما قصد دارد چیزی داخل آن بخورد، حدود 200 لیر لیر را روی دستبند خود آپلود می کنید.

سندلند و ساحل لارا

این یک نمایشگاه در فضای باز است که تعدادی از بزرگترین مجسمه های ساخته شده از شن را نشان می دهد. کودکان همیشه از این واقعیت شگفت زده می شوند که شما می توانید چنین چیزهای غول پیکری را از ماسه بسازید.به آنها نشان دهید که می توانند استعداد خود را در ساخت قلعه های شنی بهبود بخشند تا بتوانند استعداد خود را به یک اثر هنری واقعی تبدیل کنند!مجسمه ها از شخصیت هایی از اساطیر فرهنگ های مختلف و شخصیت های مهم تاریخ هستند. با خواندن توضیحات مفصل در کنار هر مجسمه، در حین تفریح، کمی تاریخ یاد خواهید گرفت.سندلند در کنار ساحل لارا قرار دارد، پس فرزندان خود را برای شنا ببرید و زمانی که از بازی در ساحل خسته شدند، به موزه بازنشسته شوید.

کجا با خانواده خود بمانید

هنگامی که یک خانواده کامل دارید که باید در تعطیلات خود از آنها مراقبت کنید، اقامتگاه هایی را انتخاب کنید که کاربردی هستند. اقامت در یک استراحتگاه تعطیلات بهترین گزینه برای کسانی است که نمی خواهند تحت فشار زیاد در سازماندهی سفر خود قرار بگیرند.می توانید از سایتهای که با بهترین شرکت سئو راه اندازی شده اند هتل خود را از وب سایت آنها رزرو کنید.هتل هایی مانند Royal Holiday Palace و Barut Lara گزینه های فوق العاده لوکس هستند. می توانید توضیحات مفصل من در مورد این هتل ها را در برخی از مقالات قبلی من بخوانید، اما من می خواهم در اینجا اطلاعات کمی در مورد اینکه چرا آنها بهترین انتخاب برای خانواده ها هستند به شما بدهم.بهترین چیز در مورد این هتل ها این است که فعالیت های زیادی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. تیم های انیمیشنی وجود دارند که نمایش ها و بازی ها را در طول روز سازماندهی می کنند. همچنین فعالیت هایی وجود دارد که می توانید به عنوان خانواده انجام دهید. به عنوان مثال، شب ها می توانید نمایش ها و نمایش ها را در تئاتر ببینید.

هنگامی که با کودکان سفر می کنید، کمپینگ یا اقامت در خانه های ییلاقی ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهنتان خطور می کند، به خصوص اگر به دنبال اقامتگاه های لوکس هستید، اما اگر می خواهید فرزندانتان در حین گذراندن تعطیلات پرماجرا از طبیعت قدردانی کنند، آنتالیا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied