شمانیوز
شما نیوز

کیش با رویکرد توسعه ای می تواند پایگاه دائمی تیم های ملی باشد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران: ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره کیش طبق برنامه ریزی دقیق و رویکرد توسعه ای می تواند به پایگاه دائمی تیم های ملی تبدیل شود.

کیش با رویکرد توسعه ای می تواند پایگاه دائمی تیم های ملی باشد

به گزارش شمانیوز، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر جمعه21 آبان در نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: منطقه آزاد کیش با برنامه ریزی دقیق و رویکرد توسعه ای می تواند به پایگاه دائمی تیم های ملی تبدیل شود.

عزیزی خادم با بیان این که فدراسیون با رویکرد ویژه فضای جدیدی را برای تیم های فوتبال ایجاد کرده است، اظهار داشت: طبق امضای تفاهم نامه ای با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی تیم های ملی فوتبال می توانند برای اردوهای تمرینی به کیش سفر کنند.

وی رویکرد توسعه ای را نماد فدارسیون فوتبال معرفی کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی دقیق به عرصه فعالیت و پیشرفت در حوزه فوتبال وارد شدیم.

به گفته عزیزی خادم با ایجاد ساختار فضاهای مناسب ورزشی؛ تیم های ملی امروز صاحب برند و صاحب سبک در آسیا و دنیا هستند.

وی اظهار داشت: تیم ملی فوتبال متعلق به مردم است و منطقه آزاد کیش به عنوان گنجینه ارزشمند ایران می تواند نقش حمایتی خود را به نحو شایسته ایفا کند.

 رئیس فدراسیون تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم در حوزه ورزش کشور و ورود تیم ملی به کیش فضا را به سمت اقتصادی شدن هدایت خواهد کرد، افزود: باید مدل کاربردی و توسعه ای شناسایی و عملیاتی شود.

شهاب الدین عزیزی خادم تحقق این اقدام مهم را در توسعه و پیشرفت جزیره تاثیر گذار دانست و افزود: جزایر و مناطق آزاد کشور به ویژه جزیره کیش می تواند میزبان خوبی برای تیم های ملی باشد.  

عزیزی خادم خاطر نشان کرد: تیم ملی موتور محرکه اقتصاد کشور و زمینه ساز جذب سرمایه گذاران زیادی از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش است.

همچنین در این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم گزارشی جامع ارائه کردند.

گفتنی است در این نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره، جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، هیئت همراه وزارتخانه ورزش و جوانان، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، عزیزاله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied