شمانیوز
شما نیوز

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی روز حسابدار را تبریک گفت

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، فرا رسیدن 15 آذر، روز حسابدار را به تمامی کارکنان شاغل در بخش های حسابداری و امور مالی این سازمان تبریک گفت.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی روز حسابدار را تبریک گفت

به گزارش شمانیوز، در پیام مهرداد قریب آمده است:

بی شک امروزه نقش اعداد و ارقام مالی در حوزه های تصمیم سازی و تصمیم گیری بر هیچ کس پنهان نیست و آنان که در این عرصه بی ادعا، صادقانه و موشکافانه می کوشند تاسره را از ناسره تفکیک و بصورت شفاف ارائه نمایند، سزاوار قدردانی و ستایش اند.

15 آذر ماه هر سال مقارن با روز حسابدار، بهانه ای است تا از تلاش حسابداران و حسابرسان عزیز و تمامی افرادی که این راه خطیر گام بر می دارند تقدیر و تشکر بعمل آید. سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی مبتنی بر محاسبات بیمه ای و مالی شکل گرفته است و الحق که ایشان نقش به سزایی در پایداری مالی و نظامندی رویه های استاندارد حسابداری این نهاد برعهده داشته و دارند.

در اینجا بر خود وظیفه می دانم این روز را به همکاران حسابدار و حسابرس در حوزه های بیمه ای و مالی سازمان و همچنین مدیران و کارشناسان محترم موسسه حسابرسی تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه الهی آرزوی سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزون برای ایشان دارم. درختام امیدوارم همچنان شاهد استمرار و اعتلای فعالیت ایشان در جهت بهبود سطح ارائه خدمات به شرکای اجتماعی سازمان در سراسر کشور باشیم.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied