شمانیوز
شما نیوز

درخشش کاروان ورزشی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات ایمیدرو

کاروان ورزشی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان متشکل از تیمهای دو و میدانی، دارت و شنا در مسابقات ایمیدرو که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ١٠ و ١١ آذرماه به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد حضور موفقی داشتند.

درخشش کاروان ورزشی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در مسابقات ایمیدرو

به گزارش شمانیوز، تیمهای دارت (ب) و (الف) مجتمع مس سرچشمه در این دوره از مسابقات توانستند به ترتیب مقام قهرمانی و سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

در این مسابقات که با حضور ١٩ تیم از شرکتهای تابعه سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن ایران برگزار شد، تیم دارت (ب) مجتمع مس متشکل از آقایان اکبر فاتحی، حمیدرضا شرفی نژاد و خانمها افسانه افسری و زهرا بخشی در بخش تیمی مقام اول و تیم (الف) مجتمع مس متشکل از آقایان سید محمد حسینی نسیبیان، اسماعیل صادقی و خانمها کبری بخشی، مهدیه اسمعیلی در بخش تیمی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات نیز آقایان اکبر فاتحی و حمیدرضا شرفی نژاد به ترتیب مقام اول و دوم و در بخش بانوان خانم مهدیه اسمعیلی مقام اول را از آن خود کردند.

همچنین تیم شنا مجتمع با کسب دو مدال طلا توسط آقای علی سلطانی در رشته کرال سینه ١٠٠ متر و ٢٥ متر پروانه و کسب مقام دوم توسط امین بهادر در ٥٠ متر کرال پشت به مقام چهارمی تیمی این مسابقات دست پیدا کردند.

در مسابقات دوومیدانی نیز آقای احسان محمودی در رشته دوی صحرا نوردی ٥٠٠٠ متر مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

 

روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied