شمانیوز
شما نیوز

پنل " تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب و کاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی" برگزار شد

پنل " تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب و کاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی" با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد.

پنل " تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب و کاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی" برگزار شد

به گزارش شمانیوز؛ در دومین روز برگزاری بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، پنل " تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب و کاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی" با حضور مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد. در این پنل که به ریاست دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و عضویت تعدادی از فعالان صنعت بیمه برگزار شد به بررسی نقش پیشرفت‌های تکنولوژی‌های نوین عرصه دیجیتال و تغییراتی که در شیوه کسب و کار شرکت‌های بیمه بوجود می‌آورند و نقشی که در نهایت می‌توانند در رونق اقتصادی ایفا کنند پرداخته شد.

در این پنل ابتدا مقالات برتر بیست و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه توسط برگزیدگان ارائه شد و در ادامه دکتر کریمی با معرفی مهدی نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه دیجیتالی شدن صنعت و راه‌اندازی سامانه سنهاب در صنعت بیمه؛ از وی درخواست کرد تا به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوع پنل و مقالات ارائه شده بپردازد.

نوروزی مقالات ارائه شده را حاوی مطالب مهم و اساسی صنعت بیمه دانست و با اشاره به کلید واژه‌های پر اهمیت هر کدام لزوم پرداختن به این مباحث را حائز اهمیت شمرد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه صنعت بیمه لزوم توجه بیش از پیش به این موضوع را مورد تأکید قرارداد.

وی در ادامه افزود: در قسمت دیگری از مقالات ارائه شده به موضوع فرآیندها اشاره شد و بیمه‌نامه‌های خرد که این کلید واژه‌ها جای کار، فکر و برنامه‌ریزی بیشتری دارد. در موضوع سامانه‌های نظارتی به نظر میرسد باید به سمتی برویم که نظارت‌های الکترونیک را گسترش بدهیم. البته در حال حاضر سنهاب این وظیفه را به خوبی انجام داده و به تبع این بروزرسانی و تکامل ادامه دارد. در موضوع دیجیتالی شدن صنعت توجه به همین نکات می‌تواند کمک شایانی به این امر می‌کند. ما به سهم خود در مجموعه بیمه زندگی خاورمیانه تلاش کرده‌ایم با گسترش زیر‌ساخت‌های فناوری اطلاعات به عنوان ابزار مورد نیاز بیمه‌گری مدرن در بخش ستادی و فروش نقش مؤثری داشته باشیم.

از سوی دیگر همچنین توجه ویژه به نیروی انسانی شرکت داشته‌ایم و در بخش شبکه فروش با درک نگرانی‌های شبکه فروش از روند دیجیتالی شدن صنعت بیمه و احتمال کمرنگ‌تر شدن نقش آن‌ها، نسبت به بکارگیری تعداد زیادی نیروی فعال در بخش نمایندگان اقدام کرده‌ایم که در سطح کشور فعالیت داشته و درآمدهای خوبی هم کسب کرده‌اند. ما می توانیم با ارائه محصولات جدید و ظرفیت‌های جدید که در صنعت بیمه وجود دارد نگرانی‌های موجود به آینده کسب‌وکار در این صنعت را مورد توجه جدی قرار دهیم. ما با توجه به نیاز بازار باید ابتدا محصولاتی رو طراحی و ارائه دهیم که ابتدا مورد قبول سازمان‌های فروش ما قرار گیرد و در نهایت مورد استفاده مردم هم قرار بگیرد. محصول خوب و زیرساخت مناسب می‌تواند در کسب و کار ما توفیق ایجاد کند. امیدواریم بتوانیم یک تحول مناسب در حوزه تحول دیجیتال و کسب‌وکار و رونق اقتصادی داشته باشیم.

دیگر اعضاء این پنل فرزان خامسان عضو هیئت علمی پژوهشکده بیمه به عنوان مدیر پنل، علی جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی، آمنه خدیور عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، مهرداد رضایی مدیرکل نظارت بر بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی بودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی