شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات باربری و اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا

خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا  چگونه انجام می گیرد؟ آیا ارائه خدمات باربری و اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا امکانپذیر است؟ محدودیت های کرونا دیگر به مانند محدودیت های دو سال گذشته نخواهد بود بلکه به صورت هوشمند خواهد بود در این میان در مورد اصناف مختلف نیز محدودیت های هوشمند اعمال می شود که اصناف باربری و اسباب کشی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. محدودیت های هوشمند برای این است که موج جدیدی از کرونا ایجاد نشود و کشور دیگر سویه های جدید کرونا از جمله اومیکرون نشود.

 

محدودیت هوشمند کرونا چیست و آیا شامل شرکت های حمل و نقل می شود؟

محدودیت هوشمند کرونا به مانند محدودیت های قبلی نیست و در واقع با اعمال این محدودیت ها، شاهد کاهش محدودیت های قبلی خواهیم بود. بر اساس محدودیت های هوشمند کرونا تنها کسانی که واکسن تزریق کرده اند و یا تست اخیر پی سی آر آنها منفی است می توانند در محل های تجمعی حضور پیدا کنند، سفر برون شهری داشته باشند، از ناوگان عمومی استفاده کنند، اجازه فعالیت به عنوان اصناف را داشته باشند و... اعمال محدودیت های هوشمند کرونا دو مزیت دارد اول این که بسیاری از مردم می توانند فعالیت عادی خود را انجام دهند و هیچ کسب و کاری تعطیل نخواهد شد و از طرفی دیگر کسانی که امکان دارد به واسطه عدم تزریق واکسن و یا عدم تست پی سی آر ناقل باشند نمی توانند ارتباط زیادی با سایر افراد داشته باشند و در نتیجه احتمال شیوع و موج های جدید کرونا از جمله کرونای امیکرون کاهش پیدا خواهد کرد.

Capture

آیا خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا تعطیل می شود؟

در محدودیت های قبلی کرونا در دوسال گذشته شاهد بودیم که با قرمز و نارنجی شدن وضعیت کرونایی بسیاری از اصناف تعطیل می شدند و در واقع در دوران پیک کرونا اجازه ی فعالیت نداشتند و بسیاری از خدمات نیز به مردم ارائه نمی شد.در این دوران به دلیل احتمال شیوع کرونا در مواردی خدمات باربری و اتوبار(https://barbarigolbar.com/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1/) و اسباب کشی نیز تعطیل می شد و یا به حداقل می رسید اما خبر خوش این است که خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا تعطیل نخواهد شد و شما در هر بازه زمانی که بخواهید می توانید از خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا استفاده کنید با این وجود خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا با یکسری شروط خاص ارائه خواهد شد.

خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا

خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا، تابع قوانین خاصی است. برای اسباب کشی و باربری با توجه به حجم کار و درخواست مشتری تعدادی از کارکنان به منزل و یا محل مورد نظر شما مراجعه خواهند کرد و جابجایی اثاث را انجام خواهند. بر اساس ضوابط محدودیت های هوشمند کرونا که برای اصناف تعریف شده است کارکنان باربری باید واکسن کرونا را تزریق کرده باشند و یا گواهی تست پی سی آر در روزهای اخیر داشته باشند در این صورت نمی توانند فعالیت داشته باشند.

ئ

کسانی که در این ایام از اسباب کشی خدمات دریافت می کنند می توانند از کارکنان و یا مجموعه باربری که مراجعه می کنند درخواست نشان دادن گواهی واکسن و یا تست کرونا داشته باشند. به دلیل این که کارکنان با افراد منزل در ارتباط خواهند بود لذا رعایت دستورالعمل های جدید در  خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا ضروری است.

خدمات باربری با محدودیت های هوشمند کرونا

تمامی خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا ارائه خواهد شد و همانطور که گفته شد فقط کارکنان باربری برای فعالیت ملزم به شرایط هوشمند محدودیت ها هستند. از جمله خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا اقدام برای بسته بندی لوازم و اثاثیه است. در صورتی که خودتان قصد بسته بندی لوازم و اثاثیه را ندارید می توانید این کار را به نیروهای باربری و اسباب کشی بسپارید. در این شرایط کرونایی قطعا کارکنان باربری علاوه بر داشتن شرایط محدودیت های هوشمند، پروتکل های بهداشتی را نیز در حین بسته بندی رعایت خواهند کرد. که از جمله آنها می توانیم به استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کنند، بسته بندی اصولی و بهداشتی و ... اشاره داشته باشیم. از اصلی ترین خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا نیز، حمل بار و اثاثیه از مبدا به مقصد است که این اقدام نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد تا هیچ گونه آلودگی به محل جدید شما منتقل نشود.

نن

بسته بندی اثاثیه منزل

اثاث کشی با بسته بندی اثاثیه منزل با کارتن و فوم های ضربه گیر آغاز می شود و اگر کیفیت کار در این قسمت چنگی به دل نزند، احتمال آسیب دیدن بار و لوازم شما با خطراتی جدی در فرآیند اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل مواجه خواهد شد.که این اتفاق برای کسانی که مستاجر هستند و زود به زود فرآیند جابجایی منزل را انجام میدهند امری ناخوشایند است.

در این نوشته علاوه بر اینکه گوشه ای از خدمات بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی ویژه را معرفی می کنیم، در زمینه کارتن بسته بندی اثاثیه منزل و مجموعه نکات فنی مفید برای انجام بسته بندی بار و اثاثیه منزل در یک اسباب کشی استاندارد بار و اثاثیه، تکنیک هایی را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

خدمات اسباب کشی و جابجایی بین شهرها

خدمات باربری با محدودیت های هوشمند کرونا در بین شهرها نیز پابرجا خواهد بود، همانطور که می دانید بر اساس محدودیت های قبلی کرونا امکان جابجایی بین شهرها و استان های مختلف در شرایط نارنجی و قرمز و همچنین ساعت های خاص شبانه روز با محدودیت هایی روبه رو بود و بر عبور و مرو نیازمند مجوزهای خاص بود.

خخح

 در این موارد فعالیت باربری ها نیز برای اثاث کشی دچار مشکل می شد، خصوصا اگر برای جابجایی بار در هنگام شب اقدام می شد، محدودیت ها حمل اثاثیه را با مشکل روبرو می کرد. با محدودیت های هوشمند کرونایی این مشکل برطرف خواهد شد و با ارائه کارت واکسن و تست پی سی آر منفی کرونا امکان جابجایی بار در بین شهرها و استان ها و همچنین در تمام طول شبانه روز وجود خواهد داشت.

 

تحقیق در مورد شرکت باربری  و اتوبار

همانطور که می دانید در هر لحظه ممکن است که شاهد اوج گیری مجدد کرونا باشیم. در حال حاضر نیز خطر شیوع کرونای امیکرون در کشور وجود دارد که بسیاری مسری است. لذا باید در این ایام همچنین پروتکل های بهداشتی با دقت خاص و ویژه رعایت شود. بر همین اساس علیرغم  ارائه خدمات اسباب کشی با محدودیت های هوشمند کرونا با شرایط خاص، بهتر است که در مورد شرکتی که قصد دارد باربری و اثاث کشی را برای شما انجام دهد تحقیقات لازم را انجام دهید. متاسفانه برخی از شرکت های باربری چندان به رعایت پروتکل ها پایبند نیستند و ممکن است که به دلیل رفت و آمد این افراد به منزل و یا محل مورد نظر برای حمل بار به راحتی ویروس امیکرون منتقل شود.

 

 بر همین اساس باید اطمینان کامل در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شرکت حمل بار و اسباب کشی حاصل کنید. در وهله اول نیز می توانید این موضوع مهم را با مدیر شرکت در جریان بگذارید تا از کارکنان بخواهد که در حین بسته بندی، حمل و جابجایی بار پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.باتوجه به اینکه شرکت گل بار تمامی کارکنان خود را واکسینه کرده است می توان با اطمینان خاطر با شماره های زیر تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید:

تماس با باربری گل بار و آدرس دفاتر باربری :

شماره همراه : ۰۹۱۲۸۴۳۹۲۹۰

 

دفترباربری: شمال تهران : ۲۲۲۹۱۲۲۷ – ۰۲۱

مینی سیتی شهرک قائم – کوچه یاسمن – پلاک ۲ طبقه اول شعبه شمال

 

دفترباربری: شرق تهران : ۷۷۵۹۱۰۰۰ – ۰۲۱

خیبان دماوند ایستگاه قاسم آباد جنب گاراژ ایران بنز-پلاک ۱۰۵۹

 

دفترباربری: مرکز تهران : ۸۸۸۲۴۰۲۰ – ۰۲۱

هفت تیر- خیابان بهار شمالی- پاساژ مرجان – طبقه اول – واحد ۱۸

 

دفترباربری :غرب تهران :

شهرک غرب – بلوار دریا – بلوار فرحزادی-خ ارغوان – پلاک ۲۰

 

منبع : باربری گل بار https://barbarigolbar.com

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied